Wie kan mij vertellen wat je aan belastingen verschuldigd bent als je je bedrijfsbelang verkoopt? Ik ben DGA van een onderneming met 50% van de aandelen. Wil dus weten hoeveel ik netto van de verkoopprijs kan overhouden.
Ik heb de aandelen van de werkmij ondergebracht in een personal holding. Daar komt ook mijn management fee en de dividend binnen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Hanson
Hanson
Beste forumleden,
Wie kan mij vertellen wat je aan belastingen verschuldigd bent als je je bedrijfsbelang verkoopt? Ik ben DGA van een onderneming met 50% van de aandelen. Wil dus weten hoeveel ik netto van de verkoopprijs kan overhouden.
Ik heb de aandelen van de werkmij ondergebracht in een personal holding. Daar komt ook mijn management fee en de dividend binnen.
In afwachting van de reacties
A Hanson.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18576-hoe-netto-opbrengsten-te-berekenen-bij-verkoop-50-aandelen-in-bv/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag