• 0

Wie heeft ervaring met telefoonopvangdiensten?

Hallo mensen!

 

Ik denk erover om de vaste telefoon naar een opvangdienst door te schakelen maar heb geen idee of dat soepel werkt..

Wellicht heeft iemand hier al wat ervaring mee? De feed-back etc. De bedoeling is om alles wat beter te stroomlijnen en dat ik het dan minder druk heb.

 

Vriendelijke groet,

André

 

-Heiwegen Promoting : administratief- & technisch gerelateerde portals.

-B.O.R.Heiwegen : bouw- onderhoud- en renovatiewerken.

-Kleinklusje : bouwtechnische werkjes met een kop en een staart.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Heb er erg goede ervaringen mee, zou niet meer zonder willen. Je moet even heel goed uitzoeken hoe inhoudelijk ze moeten beantwoorden. Als je het puur belangrijk vind om je telefoontjes op te sparen of ze direct naar de juiste mensen te verdelen dan werkt het prima. Voor echte inhoudelijke vragen wordt het lastig denk ik.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Goede ervaring met een telefoondienst maar uiteindelijk betaal je de prijs voor je eigen onbereikbaarheid en tekort aan informatie. Heb je al de overweging gemaakt om een antwoordapparaat in te stellen met een verwijzing naar je site waar men bij de ' Veelgestelde vragen' eenvoudig een antwoord kan vinden of evt e-mailen. Wil men je toch spreken dan kan dat na de piep waarop je meteen terug kan bellen. Snel en persoonlijk.

 

Bereikbaarheid is van belang en uiteindelijk merkt ook een beller dat hij bij een contactcenter terecht komt wat van mindere kwaliteit is als hij je direct te spreken krijgt, of je eigen voicemail.

 

Onder de noemer: ' One call does it all'

 

Met groet,

Rick

NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden.

Link naar reactie
  • 0

Dankjewel mensen voor de reacties. Ik begrijp dat e.e.a. nog zo slecht niet is. Ook het idee van verwijzing naar een faq-site is iets wat mij aan het denken zet.. Ik ga hiermee wat stoeien. Zal op een gegeven moment ook wel de uitkomst laten horen zodat jullie er ook weer wat aan kunnen hebben. Tot horens!

 

 

-Heiwegen Promoting : administratief- & technisch gerelateerde portals.

-B.O.R.Heiwegen : bouw- onderhoud- en renovatiewerken.

-Kleinklusje : bouwtechnische werkjes met een kop en een staart.

Link naar reactie
  • 0

Goede ervaring met een telefoondienst maar uiteindelijk betaal je de prijs voor je eigen onbereikbaarheid en tekort aan informatie. Heb je al de overweging gemaakt om een antwoordapparaat in te stellen met een verwijzing naar je site waar men bij de ' Veelgestelde vragen' eenvoudig een antwoord kan vinden of evt e-mailen. Wil men je toch spreken dan kan dat na de piep waarop je meteen terug kan bellen. Snel en persoonlijk.

 

Bereikbaarheid is van belang en uiteindelijk merkt ook een beller dat hij bij een contactcenter terecht komt wat van mindere kwaliteit is als hij je direct te spreken krijgt, of je eigen voicemail.

 

Onder de noemer: ' One call does it all'

 

Met groet,

Rick

 

aan de ene kant vind ik dat je gelijk hebt dat je ook hiermee niet persoonlijk of zelfs onbereikbaar kan zijn. Maar dan moet je juist niet mensen gaan doorverwijzen. Als klanten ergens een hekel aan hebben is het dat. Ze bellen niet voor niets.

Daarbij kan je altijd je goede vaste klanten wel je mobiele nummer geven. De rest kan bellen via de telefoon dienst.

Link naar reactie
  • 0

Goede ervaring met een telefoondienst maar uiteindelijk betaal je de prijs voor je eigen onbereikbaarheid en tekort aan informatie. Heb je al de overweging gemaakt om een antwoordapparaat in te stellen met een verwijzing naar je site waar men bij de ' Veelgestelde vragen' eenvoudig een antwoord kan vinden of evt e-mailen. Wil men je toch spreken dan kan dat na de piep waarop je meteen terug kan bellen. Snel en persoonlijk.

 

Bereikbaarheid is van belang en uiteindelijk merkt ook een beller dat hij bij een contactcenter terecht komt wat van mindere kwaliteit is als hij je direct te spreken krijgt, of je eigen voicemail.

 

Onder de noemer: ' One call does it all'

 

Met groet,

Rick

 

Consumenten waarderen de klantenservice van Nederlandse bedrijven met een magere zes:

http://www.marketingfacts.nl/berichten/20081223_nederlanders_ontevreden_over_online_klantenservice/

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Deels mee eens. Op de service die wij gebruiken werken mensen. Die kunnen beslissingen nemen. Soms bellen ze mij m'n bed uit ondanks dat ik dan een ochtend vrij gepland heb. Gewoon omdat ze inschatten dat ik dat waarschijnlijk de beste keuze vind. Daar gaat het mij om.

 

Goede ervaring met een telefoondienst maar uiteindelijk betaal je de prijs voor je eigen onbereikbaarheid en tekort aan informatie. Heb je al de overweging gemaakt om een antwoordapparaat in te stellen met een verwijzing naar je site waar men bij de ' Veelgestelde vragen' eenvoudig een antwoord kan vinden of evt e-mailen. Wil men je toch spreken dan kan dat na de piep waarop je meteen terug kan bellen. Snel en persoonlijk.

 

Bereikbaarheid is van belang en uiteindelijk merkt ook een beller dat hij bij een contactcenter terecht komt wat van mindere kwaliteit is als hij je direct te spreken krijgt, of je eigen voicemail.

 

Onder de noemer: ' One call does it all'

 

Met groet,

Rick

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 308 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.