Tijdens mijn vakantie in het buitenland heb ik gezien hoe de inheemse bewoners gebruik maakte van een bepaalde soort olie.
Zij gebruikte de olie om hun voedsel te bereiden maar ook voor cosmetische doeleinde.
Nu blijkt dat deze olie zeer zeldzaam is en vol zit met essentiële bestanddelen zoals vitamine E .
De feiten zijn dat het o.a. de cholesterol zou verlagen.
Ook zou het met uitwendig gebruik uitdroging van de huid tegen gaan en rimpelvorming.
(Nu is er een hele waslijst waar het allemaal voor word gebruikt en waar het tegen helpt. Als iemand interesse heeft om het te weten wil ik het graag naar u e-mailen)
Na onderzoek is bewezen dat deze olie inderdaad effect heeft op het menselijk lichaam.
Deze olie zou interessant zijn voor bedrijven zoals l`oreal om het in hun producten de integreren.
Maar ook voor restaurants die veel gebruik maken van olie in hun keuken.
Mijn vraag nu is:
Hoe kan ik het beste zulke bedrijven benaderen en hun interesse wekken?
Moet ik naar de productontwikkelaar vragen of naar de directeur?
Wie kan mij adviseren?
P.S.
Ik weet dat er al een groot shampoo merk de olie heeft toegevoegd in zijn shampoo en dat ze er enthousiast over zijn en top restaurants in europa die het gebruiken.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
said
said
Hallo lezers,
Tijdens mijn vakantie in het buitenland heb ik gezien hoe de inheemse bewoners gebruik maakte van een bepaalde soort olie.
Zij gebruikte de olie om hun voedsel te bereiden maar ook voor cosmetische doeleinde.
Nu blijkt dat deze olie zeer zeldzaam is en vol zit met essentiële bestanddelen zoals vitamine E .
De feiten zijn dat het o.a. de cholesterol zou verlagen.
Ook zou het met uitwendig gebruik uitdroging van de huid tegen gaan en rimpelvorming.
(Nu is er een hele waslijst waar het allemaal voor word gebruikt en waar het tegen helpt. Als iemand interesse heeft om het te weten wil ik het graag naar u e-mailen)
Na onderzoek is bewezen dat deze olie inderdaad effect heeft op het menselijk lichaam.
Deze olie zou interessant zijn voor bedrijven zoals l`oreal om het in hun producten de integreren.
Maar ook voor restaurants die veel gebruik maken van olie in hun keuken.
Mijn vraag nu is:
Hoe kan ik het beste zulke bedrijven benaderen en hun interesse wekken?
Moet ik naar de productontwikkelaar vragen of naar de directeur?
Wie kan mij adviseren?
P.S.
Ik weet dat er al een groot shampoo merk de olie heeft toegevoegd in zijn shampoo en dat ze er enthousiast over zijn en top restaurants in europa die het gebruiken.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18633-tijdens-vakantie-veelzijdige-olie-ontdekt-valt-hier-iets-mee-te-doen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag