Kan een auto kopen van 6 maanden oud die nieuw 160.000 euro kost, nu 90.000.
Dat is een groot prijsverschil, maar de bijtelling blijft uiteraard wel zo hoog. 25 % over 160.000 euro kan ik niet betalen.
Is het nu gunstig deze auto prive te kopen en door te berekenen naar de zaak? Voor 0,19 cent per kilometer kom ik niet uit met een verbruik van 1 op 5. Rijd ongeveer 30.000 km per jaar, waarvan zeker 25.000 zakelijk.
Wil graag met deze auto rijden, maar het moet me niet mijn beleg kosten ;) Wie weet een goede constructie.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Martijn
Martijn
Goedemorgen,
Kan een auto kopen van 6 maanden oud die nieuw 160.000 euro kost, nu 90.000.
Dat is een groot prijsverschil, maar de bijtelling blijft uiteraard wel zo hoog. 25 % over 160.000 euro kan ik niet betalen.
Is het nu gunstig deze auto prive te kopen en door te berekenen naar de zaak? Voor 0,19 cent per kilometer kom ik niet uit met een verbruik van 1 op 5. Rijd ongeveer 30.000 km per jaar, waarvan zeker 25.000 zakelijk.
Wil graag met deze auto rijden, maar het moet me niet mijn beleg kosten ;) Wie weet een goede constructie.
Martijn
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18641-leasen-prive-kopen-en-doorbereken-wat-is-voordeliger/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag