'New posts'

Aanbevolen berichten

Je kan alleen zien in welke forums nieuwe posts geplaatst zijn, maar dan moet je nog steeds alle fora (forums) af om te zien welke threads dat dan zijn.

 

Wat ik (maar anderen misschien niet, of wel) prettig vind is, een zoekbutton waarbij je in één keer (door alle fora heen) kan zien wat er nieuw gepost is sinds het laatste bezoek.

Link naar reactie

Hoi am

 

Als je ingelogd bent en een forum opent dan verschijnt er een leuk logo (nieuw in rood kader) bij elke post die je nog niet gelezen hebt sinds jouw vorige bezoek. Nieuw staat er ook als er nieuwe reacties zijn in een reeds gelezen topics.

 

Wil je per email op de hoogte blijven van reacties op een topic vink dan

Aanvinken indien je reakties op dit bericht per email wilt ontvangen

 

aan onder jouw reactie.

 

Groet

Joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie

Hoi,

 

Dank je. Maar is niet wat ik bedoel.

 

Toegegeven, ik ben een beetje lui. Als ik inlog op een forum, wil ik graag zien (door alle threads heen en op het gehele forum) welke posts geplaatst zijn sinds mijn vorige bezoek. Ik kan dan aan de hand van de thread title zien of het interessant is, en dan direct de posts zien zonder alle fora door te moeten lopen.

 

Ik hoop dat mijn vraag nu duidelijker is ;)

Link naar reactie

Ik begrijp denk ik wel wat TS bedoelt.

Op andere fora zit er een aparte button 'nieuwe berichten sinds laatste bezoek"

klik erop en er opent een venster met een overzicht van alle threads waarin sinds het laatste bezoek een nieuw bericht is gepost.

Op HL moet je naar beneden scrollen tot aan de ca. tijd van je laatste bezoek, of, als er meer dan een 4-5 tal dagen tussenzit, alle threads langs, omdat er zoveel gepost wordt dat het niet allemaal meer op de homepage wordt weergegeven.

 

Wel staat er trouwens voor iedere thread een klein vierkantje dat rood of grijs is.

De rode vierkantjes indiceren een nieuw bericht in de thread sinds het de laatste keer gelezen is. Een grijs vierkantje geeft aan dat er geen nieuwe berichten zijn sinds vorige keer gelezen te hebben.

 

Tenslotte is de enige oplossing gewoon dagelijks even langskomen, dan mis iig niets ;D

 

 

Link naar reactie

Ik gebruik altijd op de Homepage het knoppie "meest recente berichten".

In het begin was het voldoende om 20 aan te klikken, maar tegenwoordig moet ik al vaak 80 aanklikken....zoveel antwoorden tegenwoordig!!

 

Deze functie is meestal alleen maar toereikend als je niet teveel tijd er tussen laat, dus bij 3 dagen sinds laatste bezoek mis je al behoorlijk wat topics.

Beter een kleine baas dan een grote chef.......

Link naar reactie

De meeste fora loop ik 'even' 10 pagina's 'new posts' door. Dat lijkt veel, maar als de topic titels goed zijn heb je er zo uit wat interessant is. En alle fora af gaan om de kleur van de blokjes bij elke thread te zien, kost mij gewoon teveel tijd.

 

Maar goed, meest recente berichten werkt ook wel, alleen moet je dan zelf in de gaten hebben wanneer je er voor het laatst was om te voorkomen dat je gaat dubbellezen.

Link naar reactie

De meeste fora loop ik 'even' 10 pagina's 'new posts' door. Dat lijkt veel, maar als de topic titels goed zijn heb je er zo uit wat interessant is. En alle fora af gaan om de kleur van de blokjes bij elke thread te zien, kost mij gewoon teveel tijd.

 

Dit kan dus op de voorpagina van www.higherlevel.nl. Dan hoef je dus niet elk afzonderlijk board langs, maar heb je in één rij alle recente berichten bij elkaar, met een rood icoontje bij topics die sinds je vorige bezoek, ongelezen berichten bevatten.

Link naar reactie

De meeste fora loop ik 'even' 10 pagina's 'new posts' door. Dat lijkt veel, maar als de topic titels goed zijn heb je er zo uit wat interessant is. En alle fora af gaan om de kleur van de blokjes bij elke thread te zien, kost mij gewoon teveel tijd.

 

Dit kan dus op de voorpagina van www.higherlevel.nl. Dan hoef je dus niet elk afzonderlijk board langs, maar heb je in één rij alle recente berichten bij elkaar, met een rood icoontje bij topics die sinds je vorige bezoek, ongelezen berichten bevatten.

 

Je hebt helemaal gelijk :)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 185 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.