Netwerk Event Cybercrime

Aanbevolen berichten

Wel mijn vakgebied, alleen ben ik bang dat het voor mij geen toegevoegde waarde oplevert qua presentaties dan.

Om te netwerken daar is natuurlijk goud waard als het druk bezocht word tenminste.

 

Is er een gedetailleerd programma bekend?

 

Webdeveloper, Electrical Engineering, Prototype builder, Kickstarter

www.spruce.nl | www.twitter.com/spruceNL

Link naar reactie

Wel mijn vakgebied, alleen ben ik bang dat het voor mij geen toegevoegde waarde oplevert qua presentaties dan.

Om te netwerken daar is natuurlijk goud waard als het druk bezocht word tenminste.

 

Is er een gedetailleerd programma bekend?

 

Beste Bruce,

 

Bedankt voor de reactie en interesse!

 

Programma:

 

19.30 uur Ontvangst met een kopje koffie en iets lekkers in de

bar en lounge van Tulip Inn Sevenum

 

20.01 uur Welkomstwoordje

door Fred Hegt, General Manager Tulip Inn Sevenum

 

20.10 uur Lezing Cybercrime

door Paul de Vlieger en Wilfred de Roij, Com-Connect

 

20.30 uur Persoonlijk verhaal

door Manon Thomas

 

21.30 uur Netwerk borrel met een hapje en een drankje

 

22.30 uur Afsluiting

 

 

Waarom is het voor u interessant:

 

U krijgt de primeur van het persoonlijke verhaal van Manon Thomas!

 

Cybercrime, imagoschade via internet, fraude en identiteitsdiefstal, het lijkt allemaal nog niet te gebeuren in Nederland, maar toch verdient dit onderwerp aandacht.

 

Com-Connect is een bedrijf wat zich op het gebied van preventie van dit soort bedreigingen begeeft. Het bedrijf verzorgt samen met Manon Thomas lezingen over het thema Cybercrime.

“Een vrouw die persoonlijk heeft ervaren wat het is om als bekende Nederlander geconfronteerd te worden met de gevolgen daarvan, hebben wij bereid gevonden om hier ervaringen te vertellen. Zij heeft zich, sinds het haar is overkomen, verdiept in de problematiek van digitale beveiliging in het algemeen en de persoonlijke gevolgen die het voor mensen kan hebben in het bijzonder.”

 

Zij weet wat het betekent voor jezelf en je gezin om te worden genageld aan de digitale schandpaal. Wat kost het je, wellicht nog niet eens financieel maar juist emotioneel.

 

Na de lezingen is er de mogelijkheid tot het stellen van vragen aan Manon Thomas en Paul de Vlieger en Wilfred van Roij van Com-Connect. Tevens kunt u van de gelegenheid gebruik maken om een rondleiding te krijgen door het vernieuwde Tulip Inn Sevenum en bestaat er voldoende gelegenheid om te netwerken.

 

Voor meer informatie zie ook www.tulipinnsevenum.nl

 

Met vriendelijke groet,

 

Lisette Punt

Tulip Inn Sevenum

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 108 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.