• 0

Upload Probleempje

Hallo allen,

 

ik heb weer een probleem waar ik me geen raad mee weet. Ik heb een webshop en kan op het moment geen foto's uploaden via de "Blader door bestanden..."-knop.... in mijn cms.

 

Jullie kunnen begrijpen dat dit echt zwaar frustrerend is. Ik heb geprobeerd: IE 7, FF 3.0.5 en zelfs Chrome. Allen onder Windows XP.

 

Nu heb ik uiteraard dagelijks contact met mijn collega's (aan de andere kant van het land) en die hebben er helemaal geen last van. Dus het ligt aan mijn pc. Deze is recent geformatteerd wegens virus, hiervoor deed de knop het nog wel, maar ook alleen onder IE 7, onder FF had de knop al langer problemen.

 

Heeft iemand nu al een idee waar dit aan kan liggen? Instellingen, Firewall ???

 

Robbert

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 1

Hoort hier inderdaad eigenlijk niet thuis maar aangezien het draadje nog niet gesloten is een schot in het donker:

 

Een aantal uploadtools gebruikt Flash. Sinds versie 10 zijn hier een aantal restricties voor het uploaden van bestanden in gezet waardoor sommige uploadtools niet meer werken. Aangezien je je PC opnieuw geinstalleerd hebt is de kans groot dat je versie 10 hebt en je college mogelijk nog negen. Als dat het geval is: versie 10 deinstalleren en versie 9 installeren (is even zoeken op de site van adobe, heb wel ergens een link liggen als je hem niet kunt vinden)

Link naar reactie
  • 0

Ik ben nu de "Archived Flash Players available for testing purposes" aan het downloaden van de site.

 

De nieuwe versie van Flash, daar had ik ook al aan gedacht maar dat werd door mn collega gelijk afgedaan als onzin...

 

Ga het proberen, ik laat het nog weten als Jeroen het topic open laat.

 

UPDATE:

 

Probleem opgelost. Flash Player 9.115 heeft er nu voor gezorgd dat ik lekker vertrouwd met FF foto's kan Uploaden.

 

Duizendmaal dank,

Link naar reactie
  • 1

Ik vind het veel fijner dat mede-ondernemers geholpen worden dan puur het op slot doen van topics hoor, laat dat duidelijk zijn!

 

Ik bewaak alleen maar de focus van het forum, teveel zwaaien in richtingen als ICT-helpdeskvragen, en binnenkort stikt het ervan (door de voorbeeldfunctie ervan èn de aanzuigende werking van Google). Dus nu je er uit bent, kan dit topic wel op slot :)

Link naar reactie
  • 0

Dit heeft helaas weinig met ondernemen te maken Robbert, maar is meer een ICT-probleem. Daar zijn betere fora voor, zodat dit forum de focus kan houden op innovatie en ondernemerschap.

 

Ben ik met je eens Jeroen, maar horen de boekhoudkundige vragen die de laatste tijd in grote aantallen worden gesteld dan ook niet op een ander fora thuis?

 

Slotje is je trouwens niet gelukt :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 206 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.