Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Verschijnen veel van je medewerkers met een kater op de werkvloer? Bereken via de alcoholcostcalculator de kosten van al deze katers en je heeft er als werkgever zelf ook één.

Zie zibb voor het artikel>>>

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/1869-katers-kosten-geld-op-de-werkvloer/
Delen op andere sites

Hmmm, aan de ene kant vast wel waar, maar bij het vak van programmeur (wat al mijn medewerkers doen) is het soms daarwerkelijk nodig om je kop eens flink leeg te krijgen. Dit kan uiteraard door een vakantie van drie weken, een nacht naar de sterren staren, een strijkkwartet in het Concert Gebouw, maar ook een flinke portie alcohol werkt! Vaak is men de dag erna wel rot, maar ook vol nieuwe ideeen enzo...

hmm... ik reageer hier wel serieus op geloof ik...

Wel leuk dat je ook opbrengsten ziet ;) Misschien ook ff een calculatortje voor bouwen!!

Comfi puzzelt aan comfort in de afstemming tussen mensen, systemen en strategie.

Comfi vervult hierbij een brugfunctie tussen management, automatisering, controlling en de uitvoerende organisatie.

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Eindelijk eens een serieus gesprek over alcohol ?

Wat mij betreft prima hoor!

Naast de kater brengt een nachtje doorzakken met tonglosmakende middelen veel fantasische (?) ideeën met zich mee. Maar dan wel handig als die kater niet zo onwijs miauwt in je kop en je nog het een en ander kan herinneren en ze ook kunt uitvoeren.

Maar ... dan praten we wel over gezamenlijke uitstapjes.

Bydewee ... wel een onwijs mooi excuus voor je werknemers als ze alleen aan de boemel gaan.

Voorbeeld als ik alleen ben :

Pol:gozzz Mik wat zie je eruit ... leuke nacht gehad

Mik: ja ... ben niet echt productief op het moment, maar heb gisternacht wel onwijs veel goede ideeën voor het werk opgedaan

Pol: Ohhhh ja ... welke dan

Mik: ehhhh Pol, kan dat morgen ... mijn hoofd staat er niet zo naar vandaag

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

ik had er vandaag ook 'last' van, had om 1400 vergadering geregeld met mn vennoot, maar ons avondje bier en poolen gisteren was (voor hem vooral) nogal uitgelopen. zat ik in mn eentje in het cafe... zeker geen weggooide tijd, heb erg veel kunnen doen en toen hij er eenmaal was ging alles ook bijzonder lekker en helder.

daarbij is het bij ons nooit zo'n probleem omdat we altijd pas ergens halverwege de middag actief worden ;)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar