Dag mensen,

Omdat ik de laatste jaren werkzaam ben bij gerenomeerde bedrijven met een succesvolle webshop lijkt de tijd aangebroken hetzelfde te gaan doen in een ander segment. Waar ik tegenaan loop is dat ik zowel bok os-commerce , zen cart , als joomla geen combinatie verkoop (bundels), geavanceerde filter functie, of accessoire categorie functie zoals deze bijvoorbeeld bij digicamshop.nl in gebruik zijn kan vinden. Laat staan een vergelijk functie , kijk op deze site bij keuzehulp, waarbij d.m.v. het selecteren van eigenschappen slechts een aantal artikelen over blijven.

Kan dit alleen d.m.v. een gecompliceerd backend worden ingegeven? welk beackend?

Mogelijk dat iemand mij kan adviseren.

Dank

Alexander

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18696-geavanceerde-functies-in-bijverkopen/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

• 0

Het is goed om inderdaad te kijken welke functionaliteiten je wilt gaan gebruiken in je nieuwe eigen webshop. Obv opensource zou denk ik alleen Magento kunnen voldoen aan je eisen. Ik zelf heb hier nog niet eerder mee gewerkt, maar in de demo omgeving heb je filters obv categorieeen en bundelverkoop.

Digicamshop.nl is in house gebouwd, dus zij maken geen gebruik een standaard pakket.

Wat betreft de commerciele pakketen, weet ik dat dat er diverse zijn dit dit kunnen, maar dat ligt natuurlijk weer aan het budget dat je hebt om een webshop te (laten) bouwen.

Mediabrains.nl - Webdesign & E-commerce
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar