Waar worden HL berichten gepost??

Aanbevolen berichten

Ben dan nog wel geen ondernemer, maar ben wel met diverse concepten bezig om uit te werken. Vandaar dat ik met veel plezier dit forum volg. Momenteel zit ik voor mijn werkgever (bah! ;D) in een leuk kantoortje in hartje Parijs, ik kijk zowat op de Arc de Triomphe. 8)

Link naar reactie

Groeten vanuit Zug, Zwitserland

 

Verkeerde jaargetijde, Alef. In Zwitserland moet je zijn als er sneeuw is, en je snowboard meebrengen.

 

 

 

Hahaha... Ik was er maar voor 1 dagje. Een vriend van me woont daar en nadat we onze road trip door Frankrijk hadden afgerond zijn we via Italie en Zwitserland teruggereden naar NL.

 

Ik zit ondertussen trouwens (de vakantie is nog geen 36 uur afgelopen) in Hong Kong, in Wanchai. Vanavond naar Macau geweest en morgen voor zaken langs de grote banken hier. Erg interessant tot nu toe.

 

[edit] oh, en dat ski-en (als het over sneeuw gaat ben ik van de skis, op water ben ik meer van de board--een kite surfing board is de nieuwste aanwinst) in Zwitserland, dat gaat er van de winter zeker van komen.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 158 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.