Waar worden HL berichten gepost??

Aanbevolen berichten

toch grappig dat ze daar dan totaal niet aan kerstmis doen

 

Dat had ik inderdaad verwacht, maar ze maken er nog best een feestje van daar. Het schijnt dat een procent of 7 christelijk is, maar dat iedereen gewoon een beetje meedoet met elkaars feestjes... goeie manier om extra feestdagen in te lassen (al is alles wel gewoon open met kerst etc)

Link naar reactie

Dit is gevaarlijk relaxed, zit in de trein van Stockholm naar Åmål en de zweedse spoorwegen bieden nu wifi access voor hun klanten. Voor 8 euro ben ik online voor de hele rit (4 uur) :D

 

Dusseh, dit bericht wordt ergens in the middle of het zweedse nowhere geplaatst :)

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Waar zit je ergens? Centrum zeker?

 

Met KLIA-express naar de stad gekomen zeker? Zo niet, dan moet je dat terug zeker doen. Leuk high-tech gemaakt namelijk.

 

Natuurlijk ook even Petronas-towers beklimmen. Beetje chillen in het park er voor is ook erg relaxed en als je van shoppen houdt is het shopping centrum bij de towers erg aan te raden. Ga anders ook eens naar de TV-toren, daar zit je zelfs nog wat hoger dan in Petronas. Bird-park in KL is ook leuk, en als je eens gezellig wil stappen, blijf dan niet rondhangen in het centrum, maar ga naar Bangsar. Veel relaxere cafeetjes. Daar heb je ook heerlijke eettentjes.

 

Wat is de volgende stap in de reis? Welke eilanden in het oosten ga je bezoeken?

 

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie

Kaartje doet 't niet...

 

Maar ik zit nu gewoon thuis, maar leuk topic!

 

Ik heb ooit gepost vanaf de Cote d'Azur, daar zat ik voor een cursus (heel vervelend :)). Via UTP in hotelkamer in Sophia Antipolis (het sillicon valley van Frankrijk)

 

En vanaf Nice Airport via WiFi omdat Transavia nooit op tijd is.. Wel relaxt daar, voor 5 euro per half uur wel wat aan de prijs maar de snelheid was prima! En verder is er *niks* te doen op dat vliegveld... Kaartjes te krijgen bij de kiosk, helemaal links achterin :). Kiosk gaat vroeg dicht dus snel zijn ;).

 

p.s dat was in maart 2004

www.pimbliek.nl - IT Consultant

Link naar reactie

Ik heb vorig jaar vanuit Suriname (Paramaribo, wijk uitvlugt naast de president) gepost (helaas niet in dit topic, even niet aangedacht).

 

Nu vanaf de gloednieuwe bar in de keuken (van me nieuwe huis). Is ook wel een stipje waard? :P

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 99 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.