Waar worden HL berichten gepost??

Aanbevolen berichten

Ha!,doe ff mee.

 

Ik zit nu in Kuala Lumpur,Malaysia.

Hieronder enkele pic's voor een hele korte impressie van de afgelopen dagen:

 

KualaLumpurPC17112004.jpg

wachtend op het vliegveld in de rij om ff mail te checken

 

KualaLumpurtrottoirbijonafhank.jpg

Het troittoir nabij het onafhankelijkheids-plein in het centrum

 

Prijbewijs2jaar.jpg

Het "P" teken is een verplichting na het behalen van het rijbewijs voor

de komende 2 jaar op zowel de achter als voorkant van de auto

 

BinnenTwinTowers.jpg

Binnenin de koepel van bekende sight-seeing gebouw(en)

 

TwinTowers17112004.jpg

De bekende Twin-towers

 

Mischien ook leuk voor toekomstige posters om wat meer beeldmateriaal te schieten van je verblijf want die droge teksten zeggen altijd minder dan 1 zelf geschoten digitale foto.:)

Link naar reactie

Nog steeds erg donker hier gezien het tijdstip (04:06 am) maar het is inderdaad erg vervelend dat weerkaatsing van het beeld in het venster van het hotel vanwaar ik fotografeerde.Maar goed, tis niet anders.

Hoe dan ook een imposant bouwerk zeker ook als je de foto van binnenuit de koepel nader bekijkt.

HIER nog een foto van gisteravond laat bij nacht. :D

 

Gisteren trouwens nog even online gepost vanuit Starbucks en ik moet zeggen: Waarom hebben we dit soort zaken niet in Nederland?

Link naar reactie

toch niet tegelijkertijd (Tsjechie en Aruba)?

 

hahahaha.... nee...dat nog net niet.... :-)

 

helaas nu uit het koude NL :( en over 2 weken uit Tsjechie... -15 C via een GPRS/bluetooth-snail verbinding... erg traag maar midden in de bergen neem ik daar wel genoegen mee :-) vroeger moest ik naar kantoor 20km verderop and trust me... daar heb je dan echt geen zin in :)

3 AM Productions - New media design & services

http://www.3amp.com/

Link naar reactie

ik ben niet zo vaak op het forum, maar als ik erop ben zit ik toch het vaakst niet in nederland. Ben nu voor de verandering niet voor mijn werk weg maar lekker even van de wind genieten op de Dominicaanse republiek. Om precies te zijn vanuit mijn hotelkamer.

 

Dennis

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Verwend... ach bangkok was niets voor ons. Te druk en ik hou zelf niet van grote steden. Doe mij maar de rust en dat hebben we nu. Zitten op ' Ko Chang' . Een huisje op een (prive) strand, goed resort en veel rust. Een beetje van de zon en zee genieten en schommelen (hangen schommels aan de palmbomen) dat is alles wat ik vandaag ga doen!

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie

Om een oud draadje weer leven in te blazen (en omdat ik het zo te zien hierboven ooit heb toegezegd), weer eens een post van een ietwat maffe locatie:

 

Momenteel in Luang Prabang, een eindje ten noorden van Vientiane (laos). Een postje uit bangkok is er niet helemaal van gekomen, al zat ik daar een week terug wel en ga ik wel weer die kant op binnenkort.

 

Laos is, mooi, warm, rustig (soms iets TE), momenteel behoorlijk stoffig (dry season), en zeker de moeite waard tot dusver.

 

Binnenkort maar eens eentje uit cambodia of wat ik onderweg nog tegenkom :)

 

Sunny Greetings! 8)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 81 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.