Waar worden HL berichten gepost??

Aanbevolen berichten

Groeten vanuit Zug, Zwitserland

 

Verkeerde jaargetijde, Alef. In Zwitserland moet je zijn als er sneeuw is, en je snowboard meebrengen.

 

 

[edit] oh, en dat ski-en (als het over sneeuw gaat ben ik van de skis, op water ben ik meer van de board--een kite surfing board is de nieuwste aanwinst) in Zwitserland, dat gaat er van de winter zeker van komen.

 

Geen Kitewing??... ;D

Link naar reactie

als het over sneeuw gaat ben ik van de skis, op water ben ik meer van de board--een kite surfing board is de nieuwste aanwinst

 

Oh, valt me van je tegen, had je toch wel op een snowboard gezien :-)

Als je in de buurt komt hier kun je surfen, in Santa Cruz, is erg leuk maar niet makkelijk.

 

Instructor: "paddle! paddle! faster! .... now stand up!!"

 

*plons*

 

 

Link naar reactie

als het over sneeuw gaat ben ik van de skis, op water ben ik meer van de board--een kite surfing board is de nieuwste aanwinst

 

Oh, valt me van je tegen, had je toch wel op een snowboard gezien :-)

Als je in de buurt komt hier kun je surfen, in Santa Cruz, is erg leuk maar niet makkelijk.

 

Instructor: "paddle! paddle! faster! .... now stand up!!"

 

*plons*

 

 

 

Santa Cruz of California in het algemeen, altijd nog een bestemming die ik wil aandoen om te golfsurfen idd... Instructor niet meer nodig, genoeg ervaring opgedaan in Costa Rica de afgelopen paar jaar... Ik laat je weten als ik in de buurt ben.

 

Anyway, nu weer on-topic...

Link naar reactie

Ik heb die wereldkaart met vakjes al op m'n blog ge-integreerd. Zo moeilijk is het niet...

 

Jeroen, heb je nog tijd over zo in de avonduurtjes ;-)?

 

Ondertussen: deze post vanuit Stockholm met altijd lekker bier (maar ja waar vind je dat niet) en immer mooie vrouwen die met een hees stemmetje 'hei hei' uitkramen.

 

http://code.google.com/p/wordpress-geo-mashup/

 

p.s. eens kijken hoe lang het duurt voordat 'hei hei' in Google deze post oplevert ;D

Link naar reactie

Ik zit inmiddels op hetzelfde zuurstokrose EEEPC'tje te tikken in den vreemde.

 

Ik zit nu in Gabaronne. Voor degene die niet weten waar het ligt, 5 uur rijden van Johannesburg in Botwana. Aan de randvan de Kalahariwoestijn.

 

Anyway, mijn PC tje heeft geen HD maar ee 2 gig flashgehegen. Het is de kleinste versie, dus er is nog maar 400 MB overop de schijf. Daarga je niet ff een paar filmpjes of zetten.

 

Er zit echter ook een SD card reader in. Daar kan je natuurlijk wél van alles opzetten.

 

Ik gebruik mijn EEEPC eigenlijk alleen voor web based toepassingen, Gmail, Google docs, Google Agenda en HL.

 

Hij heeft de omvang van een leesboek en een gewicht van minder dan een kilo. Heerlijk om mee te nemen. De batterij doet het ook nog eens 2,5 uur.

 

Mocht je hem kwijtraken, dan is er niet veel aan de hand. Er staat geen informatie op en voor dat geld koop je gewoon een nieuwe. Aanzetten en hij doet het.

 

Ik zou hem niet als "werk pc" nemen. Daar is die net wat te eenvoudig voor. De linux lijkt op de windowsversie van voor '98.

 

Hij koppeld heel makkelijk aan allerlei netwerken, maar als je geen internet hebt, heb je niks.

 

Groeten uit Falcon Crest Suites in Gabaronne (http://www.falconcrest.co.bw/about.html)

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 179 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.