Ik ben een businessplan aan het schrijven voor mijn reclamebureau. Maar ik zit met wat problemen (uitdagingen :P), de eerste was met de automatische incasso zoals jullie misschien wel gelezen hebben, dat is nu opgelost.
Alleen ik woon en werk in Amsterdam. Daar studeer ik ook fulltime. Mijn ouders wonen in schagen waar ik nog elke weekend naar toe ga. Ik zit dus op kamers in Amsterdam.
Probleem:
Ik mag in Amsterdam geen bedrijf beginnen op mijn woonadres. (staat in huurcontract) En in schagen woon ik niet wettelijk.
Hoe moet ik dit met KVK doen?
Ik zat te denken om een postbus te huren in schagen?
Maar komt dit wel proffesioneel over?
En nog over het telefoonnummer, ik wil wel goed bereikbaar zijn, en goed overkomen. Maar mag natuurlijk mijn 020 nummer ook niet gebruiken. Dus ik kan zegmaar alleen een 06 daar neerzetten, en kan ook niet altijd opnemen door school.
Ik zat al te dkijken naar een doorverwijsnummer...
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
P.Bateman
P.Bateman
Goededag in dit mooie nieuw jaar!
Ik ben een businessplan aan het schrijven voor mijn reclamebureau. Maar ik zit met wat problemen (uitdagingen :P), de eerste was met de automatische incasso zoals jullie misschien wel gelezen hebben, dat is nu opgelost.
Alleen ik woon en werk in Amsterdam. Daar studeer ik ook fulltime. Mijn ouders wonen in schagen waar ik nog elke weekend naar toe ga. Ik zit dus op kamers in Amsterdam.
Probleem:
Ik mag in Amsterdam geen bedrijf beginnen op mijn woonadres. (staat in huurcontract) En in schagen woon ik niet wettelijk.
Hoe moet ik dit met KVK doen?
Ik zat te denken om een postbus te huren in schagen?
Maar komt dit wel proffesioneel over?
En nog over het telefoonnummer, ik wil wel goed bereikbaar zijn, en goed overkomen. Maar mag natuurlijk mijn 020 nummer ook niet gebruiken. Dus ik kan zegmaar alleen een 06 daar neerzetten, en kan ook niet altijd opnemen door school.
Ik zat al te dkijken naar een doorverwijsnummer...
Bji voorbaat dank!
Groeten
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18712-contact-telefoonnummers-adres/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag