• 0

WEBSITE VAN HET BUREAU I.E. IN EEN NIEUW JASJE

Bureau I.E. heeft fijn geknutseld. Ik vind het wel mooi, maar wat vinder de "experts" en de "users" van de nieuwe site?

 

Groeten,

Nils


Rijswijk, 13 juni 2003

 

Per vandaag kunt u, als relatie van het Bureau voor de Industriële Eigendom, terecht op onze vernieuwde website. Via een compleet nieuwe indeling kunt u direct bij de voor u relevante informatie. Uiteraard treft u vertrouwde elementen aan, maar nieuw zullen zeker zijn de uitgebreide mogelijkheden om informatie te downloaden, een nog directere interactie met uw contactpersoon en de blik op octrooien in ons dagelijks leven. Wij nodigen u dan ook uit snel een kijkje te nemen op www.bie.minez.nl

bg_home_tcm6-1112.thumb.jpg.309079cfd9b4c84c2b9c6f40231170ca.jpg

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hmmm, eerste indruk (zal er later nog eens naar kijken):

 

Ik hou persoonlijk niet van twee menuutjes. Dat is hier wel het geval...

 

Daarnaast reageert het linkermenu nogal inconsistent. Zodra je op een van de bovenste zes items klikt krijg je deze zes items in de vorm van icoontjes boven het menu te zien en de rest verdwijnt. Zodra je op een van de onderste items klikt blijven de zgn. loketten wel staan, maar de onderste items ook niet... beetje verwarrend...

 

Daarnaast lijkt het erop of het linker menu zijn staat 'onthoudt'. Klik bijvoorbeeld op 'pers', daarna op contact, het linker menu blijft staan zoals het was. Maar: als je nu weer op home klikt, gaat het weer terug...

 

De uitklapmenuutjes geven soms aan dat ze uitkunnen klappen (plusje), maar als je dan klikt, blijkt dat er niks meer onder zit...

 

Verder vind ik de stijl wel mooi... qua lettertypen en kleuren althans geen grote grove fontjes en dat soort onzin... de inhoud is af en toe wel op een iets verwarrende (per pagina verschillende indeling) gelayout (huh is dat een woord)

 

ok ok, beetje mierenn**kerig allemaal, maar goed... komt zeker door dat slechte humeur wat ik heb (over 3 minuten alweer weekend, en dat lekkere weer ook altijd ;D)

Link naar reactie
  • 0

Tot mijn spijt moet ik keer op keer bij het raadplegen van de site ontdekken dat de website voor een groot deel leeg is.

De uitgebrachtwe wettelijke adviezen staan er bijvoorbeekld alleen in een lijst op. De teksten van de adviezen waren via de oude site te raadplegen maar zijn nu verdwenen.

Veel kliks leiden verder naar een nieuwe pagina waar je nog eens op een overeenkomstige link moet klikken om of tot de gezochte informatie te komen, of om te ontdekken dat die informatie bij nader inzien toch niet op de site staat.

Zou het niet een goed idee zijn om de oude website voorlopig ook nog in de lucht te houden?

 

Rene Hasekamp

Rene Hasekamp,

gepensioneerd lid van de Octrooiraad

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 266 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.