• 0

Wereld te koop!

Beste ondernemers,

 

Kijk op www.wereldtekoop.nl voor een nieuw maar vooral innovatief concept.

 

Graag krijgen wij tips en tools over hoe wij dit nog beter en sneller onder de aandacht kunnen brengen.

 

Alle tips zijn welkom.

 

Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

 

Vincent Knigge en Joris Otten

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Wij proberen de logo's zo mooi mogelijk te laten overkomen, dat lukt volgens mij redelijk.

 

Daarnaast zijn wij in onderhandeling met partijen als de GGD Nederland, Novadic-Kentron en hebben wij afgelopen week contact gezocht met de Minister van Jeugd en Gezin, Minister Rouvoet. Hier krijgen wij nog een reactie op. Er is een hoop aandacht voor Smallzy alleen is het bij de overheid zo dat er eerst iets moet staan voordat zij gaan subsidiëren . Vandaar dat wij ook het totaalbedrag naar beneden hebben bijgeschroeft. Op dit moment willen wij een flinke demo-versie van Smallzy gaan bouwen om daarmee te gaan testen en geld op te halen voor het gehele project.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Waar komen de bezoekers trouwens vandaan? Google geeft slechts 18 hits op 'wereldtekoop.nl'. Het grootste deel daarvan bestaat naar links naar dit forum (ook zibb, sprout etc), daarnaast nog enkele links naar 'spam'-berichten op FunX en Fok.nl en een klein persberichtje op omroepbrabant.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik weet nog steeds niet wat ik van het project moet vinden. Op zich is het idee best leuk maar wat moet ik als bedrijf zijnde met een stukje Algarije of Angola? Als het een beetje loopt is Nederland binnen no-time uitverkocht.

 

Persoonlijk denk ik dat het niet veel kans van slagen heeft maar misschien heb ik het wel mis. Wie verwacht nou dat je door pixels te verkopen miljonair kunt worden ???.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 218 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.