• 0

Goedkoop verzenden naar de Verenigde Staten.

Bij de TNT post kan ik het goedkoopst verzenden, "Internationaal Pakket Basis" voor € 7,40 als de boek die ik wil verzenden minder dan 0-500 g. weegt, weegt ie tussen de 500-2000 g. betaal al ik alweer € 17,76.

 

Dat vind ik erg veel, is er geen goedkopere alternatief? Het maakt me niet veel uit dat het wat langer duurd tijdens het verzenden.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo loempiavreter (rare naam trouwens :)), welkom op Higherlevel.nl! Zoek even op wat namen van verzenders op dit forum, dan kom je vele namen en ervaringen tegen die je verder kunnen helpen. Daarna is het aan de hand van hun websites en prijslijsten eenvoudig te berekenen welke het goedkoopste (en beste) jouw producten zou kunnen leveren. Lijkt me iets wat je prima zelf zult kunnen.

Link naar reactie
  • 0

Hallo loempiavreter (rare naam trouwens :)), welkom op Higherlevel.nl! Zoek even op wat namen van verzenders op dit forum, dan kom je vele namen en ervaringen tegen die je verder kunnen helpen. Daarna is het aan de hand van hun websites en prijslijsten eenvoudig te berekenen welke het goedkoopste (en beste) jouw producten zou kunnen leveren. Lijkt me iets wat je prima zelf zult kunnen.

 

Euh hoe doe ik dit precies? Bedoel je dat ik profielen moet bekijken? Hoe weet ik dat het verzenders zijn?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 275 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.