We willen een nieuwe onderneming in de branche van internet diensten (ontwerp en ontwikkeling van internetconcepten) starten. Nu zijn we ons aan het verdiepen in een goede locatie.
We hebben gekeken in welke steden veel soortgelijke bedrijven zitten (en dus al veel concurrentie is).
Daarnaast hebben we gekeken welke mentaliteit ons wellicht het meest ligt.
Graag zou ik eens wat reacties willen zien in hoeverre een dienstverlener (want dat is toch wat we zijn) uit de omgeving zou moeten komen. En wanneer dat dan het geval is, komt dat door:
1. handig, is lekker in de buurt
2. zelfde mentaliteit, werkt makkelijk
3. iemand uit de omgeving kom ik veel vaker tegen in mijn netwerk, en is dus een makkelijkere keuze
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Frank van Rest
Frank van Rest
We willen een nieuwe onderneming in de branche van internet diensten (ontwerp en ontwikkeling van internetconcepten) starten. Nu zijn we ons aan het verdiepen in een goede locatie.
We hebben gekeken in welke steden veel soortgelijke bedrijven zitten (en dus al veel concurrentie is).
Daarnaast hebben we gekeken welke mentaliteit ons wellicht het meest ligt.
Graag zou ik eens wat reacties willen zien in hoeverre een dienstverlener (want dat is toch wat we zijn) uit de omgeving zou moeten komen. En wanneer dat dan het geval is, komt dat door:
1. handig, is lekker in de buurt
2. zelfde mentaliteit, werkt makkelijk
3. iemand uit de omgeving kom ik veel vaker tegen in mijn netwerk, en is dus een makkelijkere keuze
4. iets anders...
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18763-hoe-belangrijk-is-de-locatie-voor-een-dienstverlener/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag