Ik heb een klant die nog moet betalen voor het jaar 2008. Dit loopt nog bij een incassoburo, maar hoe verwerk ik dat in mijn kasboek? Ik moet het jaar afsluiten maar moet dit er nog in verwerken. Ik werk met minipak en ik kan wel onder grootboekrekening dubieuze debiteur boeken maar dan moet ik een bedrag in vullen en dan bij of af. Wat moet ik doen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ikke1974
ikke1974
Als eerste allemaal de beste wensen!
Ik heb een klant die nog moet betalen voor het jaar 2008. Dit loopt nog bij een incassoburo, maar hoe verwerk ik dat in mijn kasboek? Ik moet het jaar afsluiten maar moet dit er nog in verwerken. Ik werk met minipak en ik kan wel onder grootboekrekening dubieuze debiteur boeken maar dan moet ik een bedrag in vullen en dan bij of af. Wat moet ik doen?
Groetjes Claudia
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18768-dubieuze-debiteur-in-kasboek-verwerken-voor-jaarafsluiting/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag