• 0

Handel met China

Goedenavond forumgebruikers,

 

Wij Pascal & Gerrit Jan zijn enthousiaste VWO studenten die momenteel onderzoek doen naar de opkomst van China. Ons schriftelijke onderzoek is afgerond, we hebben onder andere de politieke en economische situatie van China onderzocht.

 

Echter moeten wij nog een eigen onderzoek starten over China en wij zijn geinteresseerd in de handel met China, maar weten hier niets over! Wij hopen dat jullie ons hier iets over kunnen vertellen, dus kennen jullie bedrijven die handel drijven met China die wij vragen kunnen stellen, wonen jullie misschien zelf in China en kunnen jullie ons verder helpen met leuke weetjes en feiten, of misschien interessante verhalen waar wij iets mee kunnen, dan roepen wij u/jullie op om ons te mailen of hier een berichtje achter te laten!

 

Bij voorbaat hartelijk dank,

 

Pascal & Gerrit Jan

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je had ook even de zoekfunctie kunnen gebruiken, dan kan je al veel info vinden, of gewoon berichten sturen naar mensen die er al over hebben gepost. ;)

Overigens, volgens mij is het niet toegestaan om je huiswerk hier door forumleden te doen, kans is groot dat een moderator je topic sluit.

]

Ik heb wel 1 tip: surf anders rond op www.geledraak.nl , daar staat veel info en hebben ze ook een forum.

Link naar reactie
  • 0

We laten ons huiswerk niet door dit forum doen haha, we zijn alleen op zoek naar connecties en dergelijke die ons iets kunnen vertellen over het "zakendoen" met China, eigen ervaringen en dergelijke.

 

Ik zal eens verder op de site zoeken en op geledraak.nl kijken alvorens ik hier weer een bericht post.

 

In ieder geval al bedankt haha :)

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 137 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.