• 0

Woon/winkel pand

Hallo,

 

Ik heb graag jullie advies nodig over het volgende:

 

5 jaar geleden kocht ik een woon/winkel pand. Ik heb de hele pand gebruikt als woonruimte. Nu is de bedoeling dat ik zelf boven ga wonen en het winkelpand verhuur aan een ander partij. Dit is nieuw voor mij en ik weet niet waar ik beginnen moet!!

 

Alvast bedankt.

 

Nicole

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dit is een forum voor ondernemersvragen. Hoewel deze vraag ook voor ondernemers relevant kan zijn is dat toch vanuit een andere context en zal de geschetste situatie zich niet voordoen. Daarom volsta ik met een kort antwoord en sluit vervolgens dit topic.

 

Primair is van belang om te weten wat het actuele bestemmingsplan bepaalt. Als daarin is neergelegd dat het pand is aangemerkt als woon/winkelbestemming dan zal daaraan ook een invulling gegeven moeten worden door middel van bedrijfsmatige activiteiten. Let echter ook goed op de voorschriften bij het bestemmingsplan. Vaak bieden deze nog de nodige ruimte om een andere indeling en/of invulling aan de bestemming te geven dan wat je in eerste instantie op basis van de kwalificatie woon/winkel mag verwachten. Succes.

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 220 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.