• 0

Bedrijven benaderen voor uitvinding

Goedendag allemaal op het forum.

Ja,u heeft het al begrepen ,ik heb een leuke uitvinding gedaan (zonder hulp van het beste idee van Nederland )

en zonder Dragonsdan ,alles zelf gedaan en bijna wereldwijd patent aangevraagd.

Al mijn geld voor mijn oude dag hier in geinvesteerd. Heeel link!!!!

De eerste 25000 stuks staan nu klaar om te vermarkten

Nu heb ik toch een vraag aan de forumleden.

In Nederland zal ik afspraken moeten gaan maken met bedrijven die misschien interesse hebben om mijn produckt te gaan verkopen,dat zal hier geen probleem zijn, de afstanden zijn te rijden

Ik denk dat mijn produckt ook wel in Duitsland en Frankrijk aan zal slaan maar nu heb ik de goede raad nodig van de forumleden

Wat is in bv in Duitsland en Frankrijk de beste manier om bedrijven te benaderen om ze over te halen om mijn produckt af te nemen en dit te gaan verkopen aan de consument

Ik weet zeker dat hier op het forum experts zitten die hier het goede andwoord op weten en goede raad is echt van harte welkom

Hopende op goede reacties

Met vriendelijke groeten

één van de vele uitvinders

Als u mij een persoonlijke Email wil sturen dan kan dat naar inventors@live.nl

Alvast bedankt

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het is volgens mij heel erg afhankelijk van het product.

 

Als een nieuwe distri mij een mailtje stuurt met hun laatste aanbiedingen dan gaat deze direct weg. Krijg ik een mooie folder via de post lees ik hem door. :P

Maar meestal zoek ik graag zelf mijn producten op, ik kies voor bepaalde producten omdat ik voel dat daar vraag naar is of juist omdat ik zie dat de conculega die ook heeft.

Oh en als ik gebeld wordt is het eigenlijk altijd nee. Ze bellen nooit op een geschikt moment (altijd tijdens vergaderingen of bij een klant etc..).

 

Ik ben dus wel nieuwsgierig wat voor product het is!

Link naar reactie
  • 0

Je bent nieuwschierig wat het is dat begrijp ik

Maar kan ik hier op het forum zeggen wat het is dan

Misschien krijg ik alleen reacties van ,die wil gratis reclame

als je mij een E-mailtje stuurt kan ik het je uitleggen stuur dat maar naar inventors@live.nl

Bedakt voor je reactie

inventor

 

Link naar reactie
  • 0

Je bent nieuwschierig wat het is dat begrijp ik

Maar kan ik hier op het forum zeggen wat het is dan

inventor

 

 

Vanwaar die geheimzinnigheid of angst? Je hebt toch wwereldwijd bescherming aangevraagd? Tevens denk je eraan te kunnen verdienen en vraag je om hulp/info!

 

 

Ja,u heeft het al begrepen ,ik heb een leuke uitvinding gedaan (zonder hulp van het beste idee van Nederland )

en zonder Dragonsdan ,alles zelf gedaan en bijna wereldwijd patent aangevraagd.

 

Nu heb ik toch een vraag aan de forumleden.

In Nederland zal ik afspraken moeten gaan maken met bedrijven die misschien interesse hebben om mijn produckt te gaan verkopen,dat zal hier geen probleem zijn, de afstanden zijn te rijden

Ik denk dat mijn produckt ook wel in Duitsland en Frankrijk aan zal slaan maar nu heb ik de goede raad nodig van de forumleden

Wat is in bv in Duitsland en Frankrijk de beste manier om bedrijven te benaderen om ze over te halen om mijn produckt af te nemen en dit te gaan verkopen aan de consument

Ik weet zeker dat hier op het forum experts zitten die hier het goede andwoord op weten en goede raad is echt van harte welkom

 

 

www.octrooicentrum.nl

Link naar reactie
  • 0

Vanwaar die geheimzinnigheid of angst? Je hebt toch wereldwijd bescherming aangevraagd? Tevens denk je eraan te kunnen verdienen en vraag je om hulp/info!

 

Ik denk niet dat het iets met angst te maken heeft. Ditri geeft toch al aan dat hij het niet sjiek vindt om dat hier rechtstreeks neer te zetten.

 

groet

Link naar reactie
  • 0

Wat is in bv in Duitsland en Frankrijk de beste manier om bedrijven te benaderen om ze over te halen om mijn produckt af te nemen en dit te gaan verkopen aan de consument

 

Schrijf voor jezelf een mooi verkooppraatje. Bel de bedrijven op, en verkoop je idee/uitvinding.

 

Maak voor jezelf een lijstje met potentiële bedrijven. Schrijf op waarom zij hierin moeten investeren, wat het hen oplevert, wat de voordelen (en niet teveel nadelen) zijn. Verwerk dit in een mooi praatje (uiteraard in vloeiend Duits/Frans, Fransen en Duitsers zijn erg gesteld op hun eigen taal) , laat het door wat kennissen of vrienden controleren. Probeer eens een paar bedrijven telefonisch of per brief te benaderen. (Veel mensen gooien een e-mail van een uitvinder die iets nieuws heeft uitgevonden vrijwel meteen weg.) Zolang het een bedrijf genoeg oplevert zijn ze meestal geïnteresseerd.

 

Succes ;)

Link naar reactie
  • 0

Is inderdaad erg afhankelijk van het product en vooral de strategie die je wil gaan hanteren. Van mij mag je het product hier gewoon noemen. Als je bang bent om te spammen zet je er gewoon geen rechtstreekse link bij. Een link via het onderschrift uit je profiel wordt hier niet gezien als spam.

 

Wat we ook erg waarderen is je eigen mening en waarop die is gebaseerd. Ik neem aan dat je er al over hebt nagedacht.

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 229 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.