Ik maak al geruime tijd gebruik van het programma "My Life Organized (MLO)". Op zich bevalt dit heel goed.
Wat ik eigenlijk mis in het programma is dat je niet kunt aangeven of een activiteit belangrijk is of niet en daardoor niet in 1 oogopslag kunt zien welke deadlines echt belangrijk en dringend zijn en welke ook belangrijk zijn maar eventueel doorgeschoven kunnen worden; voor de ingewijden in NLP: ik mis onderscheid in de kwadranten.
Ik ben benieuwd welke software andere HL-ers gebruiken en of ze daar goede ervaringen mee hebben.
Waar voor mij de GTD software aan moet voldoen is:
Taken moeten op rubriek gesorteerd kunnen worden.
Taken moeten een kwalificatie kunnen krijgen: belangrijk / niet belangrijk / dringend / niet dringend
Aan elke taak moet een due-date (deadline) gehangen kunnen worden.
Afgeronde taken moeten later weer op het scherm getoond kunnen worden.
Op de huidige dag moet je een vlot overzicht kunnen maken van de deadlines voor die dag.
Het programma moet gebruiksvriendelijk zijn. Wijzigingen moeten met een paar muisklikken afgerond zijn.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jeroen Reith
Jeroen Reith
Ik maak al geruime tijd gebruik van het programma "My Life Organized (MLO)". Op zich bevalt dit heel goed.
Wat ik eigenlijk mis in het programma is dat je niet kunt aangeven of een activiteit belangrijk is of niet en daardoor niet in 1 oogopslag kunt zien welke deadlines echt belangrijk en dringend zijn en welke ook belangrijk zijn maar eventueel doorgeschoven kunnen worden; voor de ingewijden in NLP: ik mis onderscheid in de kwadranten.
Ik ben benieuwd welke software andere HL-ers gebruiken en of ze daar goede ervaringen mee hebben.
Waar voor mij de GTD software aan moet voldoen is:
Taken moeten op rubriek gesorteerd kunnen worden.
Taken moeten een kwalificatie kunnen krijgen: belangrijk / niet belangrijk / dringend / niet dringend
Aan elke taak moet een due-date (deadline) gehangen kunnen worden.
Afgeronde taken moeten later weer op het scherm getoond kunnen worden.
Op de huidige dag moet je een vlot overzicht kunnen maken van de deadlines voor die dag.
Het programma moet gebruiksvriendelijk zijn. Wijzigingen moeten met een paar muisklikken afgerond zijn.
Ik zie graag jullie reacties.
www.reith.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18817-gtd-welke-software-wordt-het-best-gewaardeerd/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
21 antwoorden op deze vraag