Mobiele versie higherlevel.nl: vanaf nu is hij beschikbaar!

Aanbevolen berichten

Is er behoefte aan:

 

een mobiele versie van higherlevel.nl?

 

Bij mij wel!

 

- de reageer mogelijkheid is dan niet het belangrijkste (een goed uitgebreid antwoord tik je niet op je telefoon)

- meelezen met de topics is enorm leerzaam, en dat zou ik graag ook willen doen in de trein of iets dergelijks

- een zoekfunctie kan erg nuttig zijn

 

Ik wilde even polsen of er meer mensen zijn die hier wel wat voor voelen.

Ik bied me hierbij aan om mee te helpen zoiets te ontwikkelen.

 

(ik bekijk de site nu weleens op mijn telefoon, maar het valt me op dat het echt bijzonder traag is)

 

 

Link naar reactie

Voor mij geldt die behoefte ook, ik kijk namelijk vaak op higherlevel op mijn mobiele telefoon. Een reageerfunctie mag er eventueel wel op, maar dan dat je zal maar zeggen gelijk kunt reageren zonder naar een andere pagina te gaan, waar alle smileys in staan en de tags e.d., maar gewooon een simpel veld waar je in kunt tikken en verzenden.

Link naar reactie

Ha Steven,

 

Ik zie dat jij hier al wat langer rond loopt. Weet je wie de aangewezen persoon is om het daar eens over te hebben? Of zal diegene dit topic toch wel tegenkomen?

Jeroen: https://www.higherlevel.nl/profiel/u/Jeroen

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie

Op mijn blacberry werkt HL prima

 

Op mijn telefoon werkt het ook prima, alleen zo traag en de layout is niet echt optimaal op een klein scherm.

Als ik het vergelijk met bijvoorbeeld tweakers.mobi dan merk ik dat deze de informatie veel sneller en handiger toont.

 

Ik wacht nog even wat reacties af voordat ik contact opneem met Jeroen. Er moet immers wel genoeg vraag zijn, anders is het zonde van de moeite. Wellicht hebben gebruikers nog suggesties?

Link naar reactie

Tevens geheel voor.... niet alleen geoptimaliseerd voor iPhones graag ;-)

Nee idd, beter gewoon een applicatie voor alle telefoons, zo is de pagina "Home" voor mijn telefoon nu al wel overzichtelijk opzich, alleen het forum zelf niet... Als je dan een applicatie maakt, hoef ik wat mij betreft ook niet van alle leden de afbeeldingen (avatars) te zien, een naam, bericht + reactiemogelijkheid is voldoende naar mijn inzicht.

Link naar reactie

Een iPhone app is natuurlijk ook een optie, maar dat zou wellicht een volgende stap zijn. Wat zou dan de toegevoegde waarde van een app boven een geoptimaliseerde versie voor mobiele telefoons zijn?

 

Prioriteit bij een mobiele versie ligt bij mij op snelheid en eenvoud.

 

Mijn lijstje van prioriteiten:

 

1. zoekfunctie

2. laatste X topics

3. inlog- en reactiemogelijkheid

4. columns

5. overzicht subfora

5. ...

 

Link naar reactie

De mobiele light-versie van Higherlevel.nl is gereed!

 

https://m.higherlevel.nl

 

Of je nu een iPhone, HTC, Nokia, Palm of wat dan ook hebt: dus dit is vanaf nu het adres voor een super to the point zijnde light-versie van Higherlevel.nl! Door Franks oproep en de daarop volgende grote discussie zijn we meteen in beweging gekomen, dus hopelijk is het eindresultaat naar wens!

 

We hebben hem zo flexibel mogelijk gemaakt met een liquid opbouw en alle belangrijke tools om van het forum gebruik te maken in light-versie beschikbaar. Je moet het zien als een extra voor onderweg, als mobiele aanvulling naast de gewone versie van het forum zeg maar, niet ter complete vervanging.

 

Ik hoop dat iedereen die in dit topic gepost heeft hem wil testen, zodat we meteen weten of hij overal werkt zoals hij zou moeten werken! Ook als we hem té light hebben gemaakt horen we het graag, aanpassingen en finetuning is natuurlijk mogelijk!

 

P.S.: wil je nog minder typen? https://m.hl.nl doet het natuurlijk ook!

Link naar reactie
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

Super. Het werkt.

 

en aangepast vanaf mijn gsm.

 

Overigens: ik denk dat het goed is de weergave aan te passen, zodat je al die profiel-informatie niet op vijf regels weergeeft. Ook het vele zwart in de koppen en de op mijn 240 x 320 scherm nogal grote knoppen kunnen misschien beter door links vervangen worden.

Link naar reactie

Fantastisch dat er zo snel geschakeld kan worden!

 

Hij laadt een stuk sneller en al een stuk overzichtelijker.

 

Bijgevoegd een screenshot zoals de homepage er op mijn telefoon uitziet. Er gaat relatief veel ruimte verloren doordat het tijdstip helemaal rechts uitgelijnd is. Hierdoor is het eigenlijk alsnog net niet goed leesbaar allemaal, en moet je de zoomfunctie gaan gebruiken (wat vervelend is).

IMG_0008.thumb.PNG.9f7266b5dcb5040b76601e702f2f47bd.PNG

Link naar reactie

Hierbij een screenshot van een geopend topic.

 

Hierbij gaat er ook weer ruimte verloren doordat er informatie naast elkaar wordt getoond. In dit geval staat de naam van de poster en wat info over de poster naast de thread. Het is misschien beter deze boven het specifieke bericht te zetten, zodat de volle breedte benut kan worden voor het bericht.

 

Daarnaast zou ik de afbreekbreedte aanpassen. Met kortere regels wordt het op een mobiel ook een stuk leesbaarder.

IMG_0010.thumb.PNG.871077899d5d868f778cd48fbec53134.PNG

Link naar reactie

Geweldig!! En zo snel geregeld!

Ik heb een Xperia en had ik al geen problemen met Higherlevel op mijn telefoon. Maar het laden gaat nu een stuk sneller en het is wel overzichtelijker geworden!

Een dikke reus!

Ice76 - The Ice Cream Dealer

Rockin The World

www.ice76.com

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 158 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.