Mobiele versie higherlevel.nl: vanaf nu is hij beschikbaar!

Aanbevolen berichten

Ik wou even doorgeven dat nadat ik inlog en naar home ga. Ik plots niet ingelogd ben. Dit geldt ook als ik naar een forumdeel ga.

 

Je mobiele browser moet wel cookies accepteren, anders wordt je login niet opgeslagen en ben e na elke volgende klik weer uitgelogd zijn. Zou dat het probleem kunnen zijn?

 

Ik denk eerder dat een dubbele inlog geweigerd wordt. Waarschijnlijk staat Cruiser nog ingelogd op zijn PC toen hij tevens met z'n PDA ging inloggen.

 

heb ik ook als ik mij zakelijke PC aan laat staan en ingelogd, en ik wil thuis ook inloggen

 

oplossing bij mij: inloggen, meteen weer uitloggen, en opnieuw inloggen dan is het denk ik voor elkaar

 

Frans

Link naar reactie

Ik denk eerder dat een dubbele inlog geweigerd wordt. Waarschijnlijk staat Cruiser nog ingelogd op zijn PC toen hij tevens met z'n PDA ging inloggen.

 

Dat zou niet moeten uitmaken: je kunt ook met twee verschillende browsers, of twee verschillende PC's ingelogd zijn. Dat maakt niet uit.

 

;D Ik weet waar het aan ligt. Ik moet nog een programmatje installeren op mijn PDA. :-[ Doe ik wel vanavond.

 

 

If at first you don't succeed try again

Link naar reactie

Heerlijk al die blozende mannen. Word ik er weer eens aan herinnerd hoe heerlijk het leven met een Appelfoon is.

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 79 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.