Stel ik heb een factuur en die is 50/50 prive/zakelijk denk bijv aan een mobiele telefoonrekening.
Hoe boek ik deze factuur dan in.
Neem ik het volledige bedrag op in de administratie en doe ik een correctie voor prive gebruik of boek ik gewoon alleen het deel van de zakelijke kosten.
Ps ik betaal deze factuur vanuit mijn prive en moet dus ook nog een geld uit de onderneming naar prive overmaken (moet ik daar een eigen factuur voor opmaken of kan dat makkelijker. (ik hoop het) >;(
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Viskus
Viskus
Beste Higherlevelers,
Ik heb een tijdje gezicht op dit forum:
Zoekopdrachten:
Deels Prive
Factuur Deels prive
Half prive
Etc
Maar geen antwoord gekregen op de volgende vraag:
Stel ik heb een factuur en die is 50/50 prive/zakelijk denk bijv aan een mobiele telefoonrekening.
Hoe boek ik deze factuur dan in.
Neem ik het volledige bedrag op in de administratie en doe ik een correctie voor prive gebruik of boek ik gewoon alleen het deel van de zakelijke kosten.
Ps ik betaal deze factuur vanuit mijn prive en moet dus ook nog een geld uit de onderneming naar prive overmaken (moet ik daar een eigen factuur voor opmaken of kan dat makkelijker. (ik hoop het) >;(
Ps2 ik gebruik reeleezee.
Thanks in advance
Viskus Lees (snoekzoen)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18857-factuur-deels-prive-deels-zakelijk-hoe-te-boeken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag