• 0

Mening over de layout.

Aanbevolen berichten

  • -1

Ik ben zo onbeschoft geweest om even bezig te gaan met een logo voor u.

Ik heb geheel vrijblijvend een voorstel gemaakt.

Kijk er maar eens rustig naar, uiteraard gaat het in dit geval voornamelijk om het logo.

 

Als u intresse heeft in deze opzet hoor ik graag van u.

 

EDIT MOD: geen reclame in je reactie.

 

MVG Maikel

web_logo_voorstel.thumb.jpg.db7fd31a69fb9d320002c7225cecdc1d.jpg

Wij zoeken leuke contacten om kennis mee te delen.

Link naar reactie
  • 0

Inderdaad een mooi logo, helaas erger ik me nogal aan mensen die dit forum voor commerciele activiteiten gebruiken.

Daarom van mij een kneus, want HL is niet bedoeld voor acquisitie.

Er staat weliswaar niet bij dat het geld kost, maar in een ander draadje doet RC iets soortgelijks en schrijft erbij

 

Als je intresse hebt ik het ontwerp / voorstel mag je me rustig mailen, dan kan ik jou vrijblijvend een offerte maken.

 

RC: Neem een voorbeeld aan Joost Schravendeel. Die levert in sommige gevallen gratis ontwerpen aan. Levert je meer goodwill op en terugkerende klanten lijkt mij zo.

 

Als het gaat over persberichten vraag je om gratis advies, en hier probeer je zelf geld te verdienen aan je adviezen.

Frans

Link naar reactie
  • -1

Ik ben een beetje teleur gesteld over jou reactie Frans !

Ik heb het misschien een beetje vreemd geformuleerd maar het niet de bedoeling dat ik iemand lekker maak met

een ontwerp en vervolgens geld ga vragen.

 

Dan zou ik mijn tijd wel beter kunnen besteden dan een ontwerp maken en kijken of iemand het wil kopen.

Het ontwerp staat ter beschikking zonder kosten!

Het enige wat ik aan probeer te geven is dat als de site volledig voorzien zou moeten worden van een nieuw ontwerp dat ik dan vrijblijvend er een vriendenprijs van kan maken.

 

Dus nogmaals, mocht het onduidelijk zijn: het ontwerp wat hier staat is voor Rene gemaakt zonder kosten!

Mocht Rene de gehele site willen voorzien van grafische elementen stel ik mij daartoe graag tot beschikking tegen een kleine uren vergoeding!

 

Dus bedankt voor je " kneus"

 

 

Wij zoeken leuke contacten om kennis mee te delen.

Link naar reactie
  • 0

Ik ben een beetje teleur gesteld over jou reactie Frans !

Ik heb het misschien een beetje vreemd geformuleerd maar het niet de bedoeling dat ik iemand lekker maak met

een ontwerp en vervolgens geld ga vragen.

 

 

Dus bedankt voor je " kneus"

 

 

 

Maikel

 

Lees de sitevoorwaarden even zoals ook al per PM gestuurd aan je. Je bent hier net nieuw en post 9 keer, waarvan 5 keer met schending van onze spelregels.

 

Als je hulp aanbiedt, schrijf dat dan ook en geen links naar eigen websites.

 

M.i. is het aanbod aan René helder zo en hoeven we hier niet verder over de discussieren.

 

Groet

Joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 134 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.