• 0

Cursus management/leidinggeven/communicatie

Samen met mijn partner heb ik sinds een jaar een eigen bedrijf.

Hoewel de animo voor ons product erg groot is en de zaak dus eigenlijk heel goed loopt, valt er nog het één en ander te verbeteren aan onze bedrijfsvoering.

We merken dat we toch tegen een aantal belangrijke onderdelen van het ondernemen aanlopen. Dit heeft ook te maken met onze beiden achtergrond.

 

We komen allebei uit de hulpverlenende sector, hebben hier altijd op de werkvloer gestaan en zijn dus nieuw in de rol als manager. Ons bedrijf ligt in dezelfde sector en hierin hebben we wel voldoende ervaring, maar we willen ons graag meer ontwikkelen in het voeren van een bedrijf en als leidinggevende.

 

Daarnaast ervaring wij ook de moeilijkheden van het voeren van een bedrijf met je partner, zoals ik in een ander onderwerp in dit forum teruglees.

 

We zijn een jonge startende organisatie en hebben nog niet veel reserven om dure cursussen te begroten.

Op zoek naar cursussen hierover, zijn we prijzen tegengekomen van tussen de 1500 en 3000 euro. Dit maal twee is voor ons onbetaalbaar.

Toch zien we in dat de noodzaak steeds groter wordt.

 

Wie heeft voor ons tips en/of opmerkingen?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

We zijn een jonge startende organisatie en hebben nog niet veel reserven om dure cursussen te begroten.

Op zoek naar cursussen hierover, zijn we prijzen tegengekomen van tussen de 1500 en 3000 euro. Dit maal twee is voor ons onbetaalbaar.

Toch zien we in dat de noodzaak steeds groter wordt.

 

Wie heeft voor ons tips en/of opmerkingen?

 

Misschien is een coach on the job beter dan een cursus omdat je direct feedback krijgt op de issues die er spelen.

Als je het goed afspreekt met de coach, waarbij er een beroep gedaan wordt op je eigen werkzaamheid. Kan je een beter resultaat krijgen dan een cursus.

 

 

www.Hoogkamermkbadvies.nl

 

 

 

Mij castle: www.kasteeldever.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 235 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.