Wij hebben in oktober 2008 een personeelslid een jaarcontract aangeboden voor 32 uur p.w. Tot op heden hebben wij niet genoeg uren beschikbaar voor haar. Zij werkt nu meestal ongeveer 25 uur en heeft daar gelukkig wel begrip voor, mede doordat het aantal uren naar verwachting binnen enkele maanden meer dan 32 zal zijn.
Mijn vraag is nu: zijn wij n.a.v. het contract verplicht om die 32 uur per week altijd uit te betalen of volstaat het reëel aantal uren?
Ik hoop dat iemand ons kan uitleggen wat wel en niet geoorloofd is.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Niels_CCI
Niels_CCI
Goedendag,
Wij hebben in oktober 2008 een personeelslid een jaarcontract aangeboden voor 32 uur p.w. Tot op heden hebben wij niet genoeg uren beschikbaar voor haar. Zij werkt nu meestal ongeveer 25 uur en heeft daar gelukkig wel begrip voor, mede doordat het aantal uren naar verwachting binnen enkele maanden meer dan 32 zal zijn.
Mijn vraag is nu: zijn wij n.a.v. het contract verplicht om die 32 uur per week altijd uit te betalen of volstaat het reëel aantal uren?
Ik hoop dat iemand ons kan uitleggen wat wel en niet geoorloofd is.
Groeten,
Niels
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18878-personeelslid-werkt-minder-dan-in-contract-staat/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag