• 0

Waarom zou je bij deze webwinkel NIET kopen?

Aanbevolen berichten

25 antwoorden op deze vraag

  • 0

Om heel eerlijk te zijn vind ik het niet de feel van een shop hebben. De achtergrond past op zich heel goed bij je jungle-thema, maar ik vind het veel te druk voor als je iemand even lekker wilt laten shoppen. De menu's zijn wel duidelijk, maar ik denk dat er nog te weinig voorraad is om vast te stellen of het echt lekker werkt zo. Over het geheel vind ik het design niet professioneel overkomen, en ik denk dat mensen om deze reden je shop niet zullen vertrouwen.

 

Wat betreft je contactgegevens raad ik je sterk af om een hotmail adres daar neer te zetten; het komt gewoon erg amateuristisch over, en ik denk dat het niet direct vertrouwen bij mensen oproept. Al heb je 0 klanten, maak een info@junglegiftshop.nl en sales@junglegiftshop.nl bijvoorbeeld.

 

Voor de rest is het concept me nog niet geheel duidelijk; wil je alleen de kettingen met dieren erin verkopen, of is het de bedoeling dat je ook meer gaat verkopen? En is het wel de handig om het woord 'gift' in je URL te hebben, als het eigenlijk niet per se gifts zijn?

 

Ik zou persoonlijk het concept eens goed overdenken. De kettingen zijn op zich wel leuk, maar ik vraag me af hoeveel mensen er met een schorpioen in glas om hun nek gaan lopen. Misschien dat je je dan beter op kinderen rond een jaar of 12 kunt richten, die zoiets cool vinden?

 

EDIT: Nog even verder gekeken, en ik vind de telefoonhanger en sleutelhanger best wel leuk eruit zien eigenlijk. Heb je er al over gedacht om deze items gewoon op marktplaats of ebay te gaan verkopen?

Link naar reactie
  • 0

ik mis een fysiek adres

een hotmail adres gebruik ik alleen voor stiekeme afspraakjes ;D

Als ik wil afrekenen (als dat al zo is) is het mij onduidelijk wat ik wel en niet moet invullen en als ik het dan verkeerd doe geeft je site dit niet duidelijk aan.

 

Maar, wel hartelijk welkom op HL. Ben benieuwd je de feedback gaar verwerken en of je dat ook hier laat weten ;)

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Wat betreft je contactgegevens raad ik je sterk af om een hotmail adres daar neer te zetten; het komt gewoon erg amateuristisch over, en ik denk dat het niet direct vertrouwen bij mensen oproept. Al heb je 0 klanten, maak een info@junglegiftshop.nl en sales@junglegiftshop.nl bijvoorbeeld.

 

Inderdaad! Wanneer ik een hotmail adres zie bij contact/betalingsgegevens, dan haak ik namelijk 99.9% van de keren af.

Staat gewoon niet professioneel en vaak zijn dit oplichters*.

 

* Ik zeg niet dat jij er één bent!

Professioneel webdesign te vinden op http://www.erush.nl

Link naar reactie
  • 0

Je gebruikt een e-pages-shop zie ik.

 

Voordeel is dat de backoffice naar mijn mening goed en uitgebreid is, maar de frontoffice-sjablonen de nodige aandacht behoeven.

 

Wie heeft de frontoffice gemaakt? Is het een template of heb je dit laten doen?

 

Sluit me aan bij bovenstaande. Met name het grote(re) lettertype en het soort letters staat me ergens tegen. Ook het constante gebruik van dezelfde kleur letters maakt dat ik mijn aandacht onbewust over de hele pagina moet verdelen waardoor het nogal onrustig overkomt.

 

Bij de check-out zit er in stap 1 bovenaan een raar driehoekje (in FF) en zijn de stappen niet in een oogopslag duidelijk (ook vanwege de tekst)

Tenslotte snap ik "betaling paynova" niet. "Betaling" lijkt me voldoende

 

De knoppen rechts: 'winkelmandje weergeven' en 'afrekenen' doen hetzelfde

 

Frans

Link naar reactie
  • 0

Ik vind het vooral gek dat wanneer ik ergens op klink op het start scherm (junglegiftshop.nl) dat de layout en het design totaal veranderd. Van bruin strak, naar blauw en onduidelijk. Dit is vervelend om te bekijken en komt erg amateuristisch over.

Tevens vind ik het lettertype op de startpagina minder, maar dat is persoonlijk denk ik.

 

Succes!

 

Sebastiaan van der Valk helpt, als adviseur / coach / begeleider, organisaties met vormgeven aan veranderingen.

 

Daarnaast zet ik ideeën voor new business op papier, verken de ideeën en breng ze in de praktijk. Zo is bv www.espressokopjes-online.nl ontstaan en uiteindelijk verkocht per 30-12-2015.

Link naar reactie
  • 0

Ik vind het vooral gek dat wanneer ik ergens op klink op het start scherm (junglegiftshop.nl) dat de layout en het design totaal veranderd. Van bruin strak, naar blauw en onduidelijk. Dit is vervelend om te bekijken en komt erg amateuristisch over.

Tevens vind ik het lettertype op de startpagina minder, maar dat is persoonlijk denk ik.

 

Succes!

 

 

Komt waarschijnlijk omdat TS druk aan het sleutelen is aan zijn site obv de opmerkingen die hier gemaakt zijn.

 

Leuk om te zien dat het zo snel opgepakt wordt.

 

Link naar reactie
  • 0

Komt waarschijnlijk omdat TS druk aan het sleutelen is aan zijn site obv de opmerkingen die hier gemaakt zijn.

Leuk om te zien dat het zo snel opgepakt wordt.

 

Was er al bang voor, dan wacht ik even af.... ;D

Sebastiaan van der Valk helpt, als adviseur / coach / begeleider, organisaties met vormgeven aan veranderingen.

 

Daarnaast zet ik ideeën voor new business op papier, verken de ideeën en breng ze in de praktijk. Zo is bv www.espressokopjes-online.nl ontstaan en uiteindelijk verkocht per 30-12-2015.

Link naar reactie
  • 0

Dank u allen voor het commentaar! Het ziet er nu zo uit: www.junglegiftshop.nl

 

Sommige dingen kunnen helaas niet aangepast worden, zoals 'betaling Paynova' en zo zijn er nog een paar dingen.

 

Van de bedrijfsnaam heb ik al een tijdje spijt eerlijk gezegt, maarja bij officiele instanties staat alles zo geregistreerd. Toch maar even op beraden of dat veel moeite gaat kosten om te veranderen.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Hoi Marko,

 

Welke naam heb je dan op het oog?

Als ik jou was zou ik die dan meteen al vastleggen tevens mag je site een andere naam hebben dan de naam waarmee je ingeschreven staat.

Je kan dan b.v. zeggen .........nl is onderdeel van "je naam".

 

Lettertype boven in de header is een beetje zwakjes, kijk anders even ophttp://www.dafont.com/themes.php voor een uniek en beter lettertype.

Tevens heb ik evt. nog wel in een bestand een achtergrond voor je header, plaatje staat toch altijd beter dan een gekleurd vlak.

 

Ik hoor het wel.

Link naar reactie
  • 0

Onlangs ben ik een webwinkel gestart en ik vraag me af waarom mensen er NIET zouden kopen.

Het gaat dus niet om de producten, maar hoe de webshop overkomt.

 

Even bezien zoals het er momenteel uitziet: Als ik het product nodig had zou ik het waarschijnlijk wel kopen... gezien het geringe bedrag is het risico op 'geld weg mooi pech' niet zo'n enorm bezwaar, ongeacht of er nou een foutje hier en daar in de site zit.

 

Een mooie header zou het zeker iets extra geven, en die sterretjes (als het dan zijn?) kunnen er ook wel achteruit ;)

Link naar reactie
  • 0

Hallo Marko,

 

Ik ben het veel punten eens die de forum-leden jou als tips geven.

Als ik mag zal ook mijn mening als reclame bureau aan jou geven.

 

Ik ben van mening dat je een klein bedrag zou moeten inversteren in het design.

Nou begrijp ik dat je in de meeste webshop app niet alles maar eindeloos kan aanpassen.

 

Maar bijvoorbeeld de banner die boven in je site staat die kan heel gemakkelijk, en snel ontworpen worden.

Als die banner een fitsende layout heeft dan kan je de rest van je site hier op aanpassen.

Je moet dan zorgen voor eenheid en herkenning.

 

Jou site moet een eigen look en feel hebben, dat heeft het nu niet.

Een nieuwe banner in combinatie van de andere tips die je gekregen hebt moeten je webshop zeker kunnen verbeteren!

 

EDIT MOD: geen diensten aanbieden in reacties.

Wij zoeken leuke contacten om kennis mee te delen.

Link naar reactie
  • 0

Hoeveel beesten hebben het leven moeten laten voor deze onzindingen? Voor mij de hoofdreden om niet bij je te bestellen.

 

De site zelf ziet er redelijk uit, maar erg saai en braaf, de naam doet anders vermoeden. Aan die header zou ik echt wat doen, alleen al de puntjes in het www-adres zijn erg storend, er zou wat meer ruimte ná de punten moeten komen. De hemelse achtergrond met de grijze vlakken vind ik niet geweldig.

 

Verder vind ik het vervelend om vaak te moeten klikken voordat ik eindelijk de producten zie.

 

De producten die je verkoopt zijn absoluut niet mijn ding, maar je hebt denk ik wel iets redelijk unieks en als ik de naam 'junglegiftshop' zie verwacht ik een knettergekke site, maar dat was een teleurstelling.

Link naar reactie
  • 0

Hierbij een voorstel, zoals ik het zou doen!

Je moet er maar eens rustig naar kijken, maar dit heeft meer betrekking op jou doelgroep denk ik!

 

EDIT MOD: geen diensten aanbieden voor je onderneming. Zie sitevoorwaarden.

Joost

 

MVG Maikel

EDIT MOD: En geen weblinks in je reactie plaatsen, daarvoor hebben we het onderschrift.

junglegiftshUp_vUUrstel.thumb.jpg.3c3aef7f6dcf5e12fb06cf3f9ab7eb18.jpg

Wij zoeken leuke contacten om kennis mee te delen.

Link naar reactie
  • 0

Hoeveel beesten hebben het leven moeten laten voor deze onzin dingen? Voor mij de hoofdreden om niet bij je te bestellen.

 

De producten die je verkoopt zijn absoluut niet mijn ding, maar je hebt denk ik wel iets redelijk unieks en als ik de naam 'junglegiftshop' zie verwacht ik een knettergekke site, maar dat was een teleurstelling.

 

Dit zou voor mij inderdaad ook de reden zijn om NIET te kopen. Buiten de moraal om, het ziet er uit als of het gemaakt is met 'shopfactory 1.0' uit 1999, als je de shop een serieuze kans wil geven is de 'look & feel' toch belangrijk genoeg lijkt me om hier een professionele template voor te (laten) maken. 'rc-wereld' geeft je al een betere opzet, als dit overigens je assortiment blijft dan zou ik de zoekfunctie 'zoeken binnen de categorie' en 'weergave 10 resultaten per pagina' ook weghalen, dit voegt niets toe.

Link naar reactie
  • 0

Onlangs ben ik een webwinkel gestart en ik vraag me af waarom mensen er NIET zouden kopen.

 

Los van het design, of de producten zouden ze er niet kopen, als ze het niet kunnen vinden (bijv. in Google)

 

Een paar hele snelle tips om daar wat beter gevonden te worden:

- Gebruik je Title Tags en zet daar bijvoorbeeld de namen van je producten in

- Iets mooiere url's: http://www.junglegiftshop.nl/epages/61796268.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/61796268/Categories/%22Armband%20schorpioen%22 . Uiteindelijk staat hier wel Armband Schorpioen, maar ook heel veel ' trailing slashes' .

Beter zou zijn: junglegiftshop.nl/armband-schorpioen

 

Meer tips? Google eens op zoekmachine optimalisatie of seo voor webwinkeliers.

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Marko,

 

Het eerste wat me opvalt aan de site is dat het niet zo Oriental of Jungle is als ik verwacht had. Ik had een kleurrijke site verwacht met veel organische vormen en figuren van tropische beesten. Of een bamboehuis of zo...

 

Vervolgens ben ik naar de producten gaan kijken, ondanks de op het eerste gezicht saaie look, werkt het menu technisch wel goed, maar per artikel zie ik weinig informatie. Dat het een ketting is met een kever kan ik op de foto ook wel zien, maar hoe lang is de ketting, welk materiaal, kan ik em verstellen, waar is hij gemaakt en hoe. MIsschien een beetje overdreven veel vragen, maar een leuk verhaal over je product verkoopt ook beter (moet er op mijn eigen site ook nog aan werken, maar goed).

www.vioolspelen.nl

http://twitter.com/ZlataBrouwer

www.zlatabrouwer.com

Link naar reactie
  • 0

Ik mis het webformulier waarmee ik eenvoudig door wat veldjes in te vullen contact met je kan opnemen. Verder zou je eenvoudig op je hoofdpagina een paar (willekeurige?) items kunnen zetten. Ik mis nu de 'Call To Action' (naar het gelijknamige boek) op je startpagina: wat wil jij dat ik doe als ik het korte tekstje heb gelezen en je ketting bekeken heb?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 228 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.