• 0

Online marktonderzoek

Beste mensen,

 

Alvorens ik de gang van ondernemen in wil zetten wil ik eerst onderzoeken of de markt wel daadwerkelijk aanwezig is. In mijn beleving heb ik een slim plan, maar wil eigenlijk eerst een online enquete houden voor ong. 300 personen die ieder 5 multiple-choice vragen moeten beantwoorden. Aangezien mijn budget nog niet echt groot is, zou ik graag van jullie willen weten waar ik dit het beste en het goedkoopste kan laten doen? Aan welke prijs moet ik denken? Wat zijn eventueel andere, goedkopere oplossingen om aan mijn antwoord te komen, naast eerste marktonderzoeken bekijken? De vragen die ik heb zijn namelijk behoorlijk specifiek en mijn markt kan ik niet adhv eerdere onderzoeken en/of CBS bepalen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi Cesje, welkom hier

 

Nu weet ik dat de zoekfunctie een beetje lastig kan zijn, maar type eens 'online enquete' in een lees de resultaten van o.a. dit draadje.

 

Staat al een verwijzing in naar thesistools.

 

Had je die al gezien? en zo ja, waarom gebruik je hem niet cq. waarom voldoet hij niet?

 

Frans

Link naar reactie
  • 0

Probeer eens de GPT-aanbieders:

 

Uitleg: GPT staat voor Get paid to...(read or respond)

Er zijn veel van deze aanbieders: zij betalen hun leden geld om emails te lezen (let wel op dat de aanbieder een minimale tijd meet) of mee te doen aan onderzoeken, websites te bekijken .

 

Kijk eens bij zinn.nl, geldrace, moneymiljonair.

Probeer ze eerst zelf uit voordat je zaken met ze doet.

Er is veel verschil in kosten: varieert van 1 tot 12 cent of misschien meer.....

 

Google eens op "GTP of Get paid to" en dan de taalvoorkeur op nederlands zetten.

Je krijgt dan ook startpagina's die een goed overzicht geven.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 194 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.