1 van mijn personeelsleden is sinds 01-12-2008 ziek althans zwaar overspannen.
Deze man heb ik via de dienst sociale zaken sinds 1 november 2007
Het arbeidscontract wat ik moest geven van de dienst sociale zaken en werkgelegenheid was 2 jaar anders zou ik geen recht hebben op subsidie.
Met de dienst sociale zaken heb ik een afspraak dat voor deze werknemer sowieso een No riskpolis is afgesloten tot 1 mei 2009. ( heb ik zwart op wit staan)
Nu blijkt dat de No riskpolis door de verzekering maar 1keer extra verlengt kan worden dus tot 1 november 2008 was die verzekerd.
Heb de dienst hier op aangesproken de contact persoon maar tot op heden heb ik hier niets van vernomen. 05-01-2009 gelijk gebeld.
Periode 13 heb ik wel gewoon door betaald aan deze werknemer.
Ben nu genoodzaakt geen loonbetalingen meer te verrichten ( jammer voor de werknemer ) Maar financieel kan ik het nu ook niet even.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
2009schaats
2009schaats
1 van mijn personeelsleden is sinds 01-12-2008 ziek althans zwaar overspannen.
Deze man heb ik via de dienst sociale zaken sinds 1 november 2007
Het arbeidscontract wat ik moest geven van de dienst sociale zaken en werkgelegenheid was 2 jaar anders zou ik geen recht hebben op subsidie.
Met de dienst sociale zaken heb ik een afspraak dat voor deze werknemer sowieso een No riskpolis is afgesloten tot 1 mei 2009. ( heb ik zwart op wit staan)
Nu blijkt dat de No riskpolis door de verzekering maar 1keer extra verlengt kan worden dus tot 1 november 2008 was die verzekerd.
Heb de dienst hier op aangesproken de contact persoon maar tot op heden heb ik hier niets van vernomen. 05-01-2009 gelijk gebeld.
Periode 13 heb ik wel gewoon door betaald aan deze werknemer.
Ben nu genoodzaakt geen loonbetalingen meer te verrichten ( jammer voor de werknemer ) Maar financieel kan ik het nu ook niet even.
Wat moet ik doen!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18963-wernemer-ziek-vanuit-de-sociale-dienst-met-contrakt/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag