• 0

Eerst even lezen: Vraag niet om geld!

Geachte nieuwe forumleden,

 

Met enige regelmaat worden op dit forum oproepen gesplaatst voor investeerders of andere geldschieters om te participeren in een bepaald initiatief.

 

Dat mag dus NIET!.

 

Het is bij wet veboden om publiekelijk participatievoorstellen te doen (wet toezicht effectenverkeer van 1995) Daarnaast is HigherLevel een discussiefourm waar dit soort oproepen niet thuishoren.

 

Het is natuurlijk WEL toegestaan je case toe te lichten en te vragen aan de forumleden wat je het beste kan doen om aan investeerders te komen. A: je krijgt dan goede tips en B: mocht een geïnteresseerde investeerder contact met je willen, dan zullen ze dat wel laten weten.

 

Veel succes en houd het beschaafd.

 

Nils de Witte

Moderator

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

geachte heer de witte,

 

ik begrijp zeer goed dat het "hengelen"naar geld niet de bedoeling is en vind ook dat dat niet hoort....

echter is het volgens mij duidelijk ook niet de bedoeling om mensen met mss wat minder kennis van zaken, op die manier er van te doen overtuigen......

 

Link naar reactie
  • 0

Geachte heer Gewoon,

 

De wet is duidelijk. Daar wordt geen enkele poging gedaan u te overtuigen. Het mag niet punt.

 

Zelf zou ik graag uitgebreid de gelegenheid nemen om u (en anderen) te overtuigen. Als u vragen heeft hieromtrent hou ik mij van harte aanbevolen. Het is echter wél zo, dat het gewoon niet mag en dat de mods hebben afgesproken dat we het ook niet zullen toelaten.

 

Vriendelijke groeten,

Nils de Witte

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 120 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.