Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  

Eerst even lezen: Vraag niet om geld!

Aanbevolen berichten

Geachte nieuwe forumleden,

Met enige regelmaat worden op dit forum oproepen gesplaatst voor investeerders of andere geldschieters om te participeren in een bepaald initiatief.

Dat mag dus NIET!.

Het is bij wet veboden om publiekelijk participatievoorstellen te doen (wet toezicht effectenverkeer van 1995) Daarnaast is HigherLevel een discussiefourm waar dit soort oproepen niet thuishoren.

Het is natuurlijk WEL toegestaan je case toe te lichten en te vragen aan de forumleden wat je het beste kan doen om aan investeerders te komen. A: je krijgt dan goede tips en B: mocht een geïnteresseerde investeerder contact met je willen, dan zullen ze dat wel laten weten.

Veel succes en houd het beschaafd.

Nils de Witte

Moderator

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Iedere vrijdag in Utrecht, gratis uurtje "sparren" met ervaren ondernemers en investeerders. www.innosquad.nl

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

geachte heer de witte,

ik begrijp zeer goed dat het "hengelen"naar geld niet de bedoeling is en vind ook dat dat niet hoort....

echter is het volgens mij duidelijk ook niet de bedoeling om mensen met mss wat minder kennis van zaken, op die manier er van te doen overtuigen......

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Geachte heer Gewoon,

De wet is duidelijk. Daar wordt geen enkele poging gedaan u te overtuigen. Het mag niet punt.

Zelf zou ik graag uitgebreid de gelegenheid nemen om u (en anderen) te overtuigen. Als u vragen heeft hieromtrent hou ik mij van harte aanbevolen. Het is echter wél zo, dat het gewoon niet mag en dat de mods hebben afgesproken dat we het ook niet zullen toelaten.

Vriendelijke groeten,

Nils de Witte

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Iedere vrijdag in Utrecht, gratis uurtje "sparren" met ervaren ondernemers en investeerders. www.innosquad.nl

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen  

Cookies op HigherLevel.nl

Cookies zijn nodig om Higherlevel.nl goed te laten functioneren. Door het gebruik van HigherLevel.nl verklaar je onze voorwaarden te hebben gelezen en te accepteren.

Meer informatie   Oké