• 0

nieuws links op je website

Beste mensen,

 

Ik ben bijna zover met de echte opstart van mijn nieuwe toko. Nu heb ik nog de volgende vraag.

Ik wil graag een nieuws pagina toevoegen op mijn site maar voornamelijk gebaseerd op de Recessie en alles hieromtrent.

 

Mag ik hier nu zomaar links plaatsen van andere websites of moet ik dit navragen? bijvoorbeeld van NU.nl, nos. of anderen.

 

Ik hoor het graag

 

groeten

 

ronny

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Links mag je natuurlijk altijd plaatsen, maar zodra je content gaat overnemen ben je verkeerd bezig. Op content rust namelijk o.a. auteursrecht en hiervoor heb je dus toestemming nodig. Een link is niets meer dan een verwijzing en dat is natuurlijk niet verboden.

Link naar reactie
  • 0

Naast links zijn ook citaten geen probleem, mits je de bron vermeldt en een link naar de rest van het artikel plaatst. Ik denk dat je, als je een interessante nieuwspagina wilt hebben met berichten over de recessie, je een mooi overzicht kunt maken van artikelen van elders, waarbij je telkens de titel en de eerste X woorden toont.

 

Zie als voorbeeld van hoe zoiets zou kunnen werken TechnoPartnerNieuws.nl, een site waar je de eerste X woorden van alle nieuwsberichten van een aantal innovatieve Nederlandse bedrijven, investeerders en fondsen kunt lezen, met links naar de oorspronkelijke artikelen zodat je het hele artikel kunt lezen.

Link naar reactie
  • 0

Ik hoop hier links te kunnen plaatsen waaruit blijkt dat het allemaal zo erg niet is gesteld met de problemen rond de recessie en dat we moeten knallen en deze recessie zo weinig mogelijk kans moeten geven. Ik heb namelijk ook als mijn tekst dat we ons niet moeten afvragen hoe hard de recessie toeslaat maar hoe hard de ondernemer terug slaat.

 

Daarnaast zal ik in het kader hiervan ook aantrekkelijke tarieven neerleggen. Juist zodat de ondernemer duurdere personele kosten kan uitsparen en natuurlijk omdat er daardoor voor mij kansen liggen.

win win :)

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 126 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.