• 0

Wie heeft er ervaring met kwaliteit en tarieven Greenpoint koeriers?

Hoi,

 

Wij zijn bezig met het opzetten van een webwinkel met eco producten en willen natuurlijk dat de bezorging perfect wordt geleverd en betaalbaar blijft. Nu kwam ik Greenpoint tegen, milieuvriendelijke(re) koeriers. Heeft er iemand ervaring met de kwaliteit van dit bedrijf, zowel aan de verzendende als de ontvangende kant? En heeft er iemand een idee van de kosten (heb ze al gemaild hoor, maar ben even benieuwd).

 

Groetjes, Manon

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi,

 

Wij zijn bezig met het opzetten van een webwinkel met eco producten en willen natuurlijk dat de bezorging perfect wordt geleverd en betaalbaar blijft. Nu kwam ik Greenpoint tegen, milieuvriendelijke(re) koeriers. Heeft er iemand ervaring met de kwaliteit van dit bedrijf, zowel aan de verzendende als de ontvangende kant? En heeft er iemand een idee van de kosten (heb ze al gemaild hoor, maar ben even benieuwd).

 

Groetjes, Manon

 

Ik heb geen ervaringen met dit bedrijf maar ik kan me niet voorstellen dat ze concurrerend kunnen zijn met de grote jongens als DHL, DPD, TNT etc. Ben wel benieuwd naar de kosten.

 

Heb je een idee van het aantal pakketjes dat je gaat versturen?

Link naar reactie
  • 0

Inmiddels heb ik een beetje ervaring. Ze reageren nl niet op een mail waarin ik info plus offerte vraag ???

 

Het lijkt wel TNT!

 

Daar was het ook al zo moeilijk iemand te spreken die iets meer wist om een contract te krijgen voor een bepaald aantal pakketten per jaar. Maar uiteindelijk zijn we verder heel tevreden over ze. Dus oordeel nog niet te snel.

 

Maar het is zeker geen goede eerste indruk!

Link naar reactie
  • 0

Kijk ook eens naar http://www.validexpress.nl/site/

 

Valid Express is een normale koeriersdienst met een bijzonder verhaal. Alle autokoeriers hebben een lastig lichaam: ze zijn fysiek gehandicapt en/of chronisch ziek. En al hun auto's rijden op biogas.....

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 152 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.