Wanneer kun je 99% open zijn over je bedrijfsidee?
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Manon GJ
Manon GJ
Hoi!
Ik heb me net aangemeld op het forum en twijfel nog een beetje over in hoeverre ik hier en op andere (online en offline) plaatsen open zal zijn over de plannen voor ons nieuwe bedrijf.
We zijn bezig met een webwinkel in eco en bio producten voor kids waarbij we een aantal dingen anders aanpakken dan de gemiddelde eco webwinkel.
Aan de ene kant wil ik mijn ideeën van de daken schreeuwen en aan de andere kant wil ik dat het eerst draait of bijna draait voordat ik teveel vertel omdat ik concurrenten met bijvoorbeeld reeds een goedlopende webwinkel niet op ideeën wil brengen.
De planning is dat we in april online zullen gaan en vanaf maart zou ik onze voorsprong dan dusdanig comfortabel vinden dat ik het ook wel zou willen delen.
Hoe zien jullie dat?
Groetjes, Manon
Ondernemende webwinkelier en Register Valuator
Green Jump 1000 manieren om een groene sprong te maken! Voor baby's, kinderen en voor jou!
Het EcoBed Heerlijk slapen op natuurlijke materialen!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag