• 0

conurrent als partner

Beste mensen ik zit met het volgende.

 

In de dienst die ik lever is alleen werken bijzonder lastig. Nu heb ik al een aantal oplossingen maar ben ik met het volgende bezig.

Ik heb iemand benaderd die momenteel werkzoekende is maar ook graag een eigen onderneming wil opzetten. Deze oud collega van mij komt uit dezelfde branche als ik en ik heb hem kennis laten maken met mijn dienst om eens te kijken of dit ook iets voor hem is.

Ik wil geen compagnon meer in mijn zaak, maar ik zou eigenlijk graag zien dat hij een concurrent wordt, maar tegelijkertijd ook een partner.. dus dat hij mij kan helpen met opvang van klanten en ik hem in drukke tijden zonder dat je aan elkaars klanten komt..

Zo ook met personeel. In drukke tijden deze eventueel samen delen.

 

Zijn dergelijke constructies een utopie of heeft hier ook iemand goede ervaringen mee en hoe hebben jullie dit dan afgesproken. vooralsnog is het gewoon een hersenspinsel namelijk maar ik ben benieuwd of het in praktijk ook te realiseren is.

 

groet,

 

ronny

 

 

 

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het lijkt een beetje op het inhuren van uitzendkrachten (tijdelijke medewerkers om pieken op te vangen). Dus als je het op die manier benaderd inclusief relatiebeding, gewoon betalen van de gewerkte uren etc. kan het best werken?

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

In de civieltechnische branch gebeurt dat dagelijks onder zzp-ers. Iedereen werkt voor zich, maar kan wanneer het noodzakelijk een andere zzp-er inschakelen. Op die manier werk ik ook. In mijn branch is er echter nog voldoende werk. Als er weinig werk in je branch is dan lijkt het me niet zo'n goed idee om een concurrent op te leiden.

 

Groeten

 

Hanno Kant

 

 

 

EDIT MOD: geen eigen weblinks in posts, zie sitevoorwaarden

Bezoek ook eens: www.kantengineering.com, voor al uw civieltechnische projecten.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 117 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.