• 0

Top ondernemer Hennie van der Most helpt!

Beste ondernemers,

 

Topondernemer Hennie van der Most gaat zich in het nieuwe televisieprogramma ‘Operatie Van der Most’ inzetten voor ondernemingen die het moeilijk hebben.

 

Voor ‘Operatie Van der Most’ zijn wij op zoek naar bedrijven die in een noodlijdende situatie verkeren en de hulp die Hennie van der Most hen kan bieden, goed kunnen gebruiken. Wij zijn dus op zoek naar dynamische ondernemers die het ondanks hun enthousiasme en inzet niet redden om hun bedrijf rendabel te houden of te laten worden.

 

Heeft u interesse om mee te werken aan het televisieprogramma ‘Operatie van der Most’ of wilt u meer informatie dan kunt u ons bereiken op het telefoonnummer 020 716 52 96 of via operatievandermost@cycloop.tv.

 

Dit programma wordt door het productiebedrijf Cycloop TV geproduceerd voor Omroep Max en de RVU, en zal uitgezonden worden op Nederland 2.

 

Met vriendelijke groeten,

 

 

8575.jpg

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste ondernemers,

 

Voor ‘Operatie Van der Most’ zijn wij op zoek naar bedrijven die in een noodlijdende situatie verkeren en de hulp die Hennie van der Most hen kan bieden, goed kunnen gebruiken. Wij zijn dus op zoek naar dynamische ondernemers die het ondanks hun enthousiasme en inzet niet redden om hun bedrijf rendabel te houden of te laten worden.

 

 

Nou, dat komt dan precies op tijd met die kredietcrisis. Wellicht wil Hennie een beetje investeren, want het schijnt niet mee te zitten om de financiering rond te krijgen vandaag de dag.

 

Voor mij blijft de vraag openstaan of het hier echt om helpen gaat of dat louter goede televisie maken van belang is.

 

Sancho blijft liever nog even buiten beeld.

Sancho is de realistische tegenhanger van de dromende Don Quichot, die reuzen zag in windmolens :: In zekere zin is Sancho een pragmaticus die met beide benen op de grond staat en Boerenslim.

Link naar reactie
  • 0

nog jonger?

 

He dat was mijn opmerking! >;( >:( :-K

 

https://www.higherlevel.nl/zoeken?l=1&q=helaas&b=0&u=Romano+Sandee

 

@ Romano, niets persoonlijks hoor!

 

Is goed hoor.

 

Ik heb overigens vanmiddag een berichtje terug gekregen van de redactie. Ik citeer:

 

Helaas voor u komt uw bedrijf niet in aanmerking voor het nieuwe televisieprogramma 'Operatie Van der Most'. Zoals al besproken in ons telefoongesprek is uw bedrijf te klein en ook te jong om te passen in het profiel van het programma.

Wij kunnen u wel adviseren om contact op te nemen met het Ondernemers Klankbord. Dat is een organisatie die bedrijven in moeilijkheden bijstaat met adviezen.

 

Wij wensen u veel succes in de toekomst.

 

Dus voor mij gaat dit niet door, helaas...

Link naar reactie
  • 0

Ik zou me niet zo snel opgeven hiervoor. Tenzij je echt een kat in het nauw bent of mediag**l.

 

De wijze les die ik van mijn ouders heb meegekregen is:

Ondernemers klagen altijd. Maar wie wil er nou zaken doen met een onderneming waarmee het slecht gaat?

Link naar reactie
  • 0

Had me ook opgegeven per mail, kreeg net een telefoontje dat ze op zoek zijn naar een bv met minimaal 5 man personeel...

 

Dus er zijn toch aardig wat eisen en ik denk dat ze het niet echt gaat om de ondernemers te helpen maar eerder goede televisie te maken ten koste van de ondernemer!

Vader | ondernemer | lichtexpert | investeerder | vrijdenker | levensgenieter | reizen

Link naar reactie
  • 0

Ik denk niet dat ze specifiek zoeken naar iemand jonger dan 20... Want dan is 5 man personeel een te hoge vereiste. Maar ik snap best dat ze de doelgroep wat willen verkleinen qua aanmeldingen en dat ze daardoor deze eisen stellen.

 

Het is echter wel jamer, juist omdat het grootste deel van de bedrijven vaak eenmanszaak zijn en als je dan nog eens een maatschappelijke functie bekleed, dan zou dat toch alleen maar mooi zijn. Daar kun je mooie televisie mee maken denk ik dan ;)

Link naar reactie
  • 0

Volgens Graydon, mogen we dit jaar 40% meer faillissementen verwachten, vooral in het mkb wordt er gezegd. Veel mensen zijn het erover eens dat juist dit segment de motor is voor economie en werkgelegenheid. Een sombere verwachting, denk ik.

 

Ik ben benieuwd of deze tv-show daar iets aan kan veranderen. Iedere ondernemer die van de ondergang wordt gered is er mi één, maar of televisie daarvoor het geijkte middel is, vraag ik me werkelijk af.

 

Wie zich afvraagt waar Hennie van der Most zelf denkt zijn succes aan te danken te hebben kan dit artkel in sprout erop naslaan. Het zijn geen hogere wijsheden, maar 6 éénvoudige basisprincipes, waar veel ondernemers vanuit zichzelf aan voldoen. Het zal in ieder geval "spraakmakende" televisie worden, zoals collega Peter R. dat zo mooi weet te verwoorden. Maargoed, ook dit hoort bij ondernemen; Weten wanneer je wel en niet onderwerp wilt worden van volksvermaak.

 

Henk

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 242 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.