• 0

Hoe sponsor te zoeken voor online sportcommunity?

Hey allemaal,

 

Een vriend en ik hebben het idee om een site over een bepaalde sport te maken een soort community,

nu willen we een sponsor zoeken die ons de webhosting betaald.

Nu was mijn vraag moeten we voor we gaan zoeken naar een sponsor dit idee ergens registreren bijv. als merk?

 

mvg Lorenzo

- believe to succeed

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je wilt een sponsor zoeken voor 3 tientjes per jaar?

 

Misschien moet je maar gewoon beginnen en als het wat wordt je aanmelden bij de kvk/belastingdienst. Tot die tijd kun je het gewoon onder de noemer "hobby" voeren.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Ik stel voor dat je je vraag gewoon op sitedeals.nl en meer van dat soort clubs zet. Zet er ook bij wat je te bieden hebt aan de sponsor.

 

Als je zelf geen websites kunt bouwen of weinig verstand hebt van de technische kant van het verhaal vraag ik me af of je iemand zult vinden die het voor je bouwt. Ff een website opzetten is meer dan een CMS installeren en wat pagina's vullen.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Tenzij je een community voor voetbal of tennis gaat oprichten, vraag ik me ten zeerste af of je - als je het op nationaal niveau lanceert - het interessant genoeg kan maken voor een investeerder. Een community op maat gemaakt en geschikt voor een groot aantal members kost erg veel geld, erg veel tijd, en zal bovendien nogal wat van jullie eisen.

 

Als je zo afhankelijk van anderen bent, wat hebben jij en je vriend dan voor inbreng? Indien je alleen een idee en een goede mentaliteit hebt kom je er niet zo snel, dan wordt het voor iemand die duizenden moet gaan investeren veel interessanter om een expert met veel ervaring met websites dit project te laten ondernemen.

 

Al met al, vind iets wat jij en je vriend uniek te bieden hebben, en probeer daarvan gebruik te maken. Als je keihard wilt werken om er iets van te maken en het ontzettend leuk vindt, ook goed, maar dan zou ik het zelf proberen te financieren.

 

Succes ermee in ieder geval.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 292 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.