• 0

personeel in dienst nemen

hallo,

 

vanwege nieuwe cao moet ik meer betalen aan een personeel, nu komt het uit op €9,74 per uur.

 

Ik neem een werknemer in dienst in koerierdienst,

weet ik niet hoeveel ik aan personeel ongeveer kwijt bent, mijn raadsel is hoeveel % komt er boven bruto loon?

personeel gaat 40 uur werken in een week per maand gaat het mij €1558,40 kosten maar hoeveel % komt er bij?

ik weet dat het bij bruto niet ophoud en dat er nog meer kosten bij komt.

 

andere vraag.

 

Nu ik personeel in dienst ga nemen weet ik dat ik geen winst zal maken, de reden is, de opdrachtgever wil niet meer met mij verder vanwege bedrijfsproblemen, dus heb ik personeel in dienst genomen omdat opdrachtgever niet meer bij mij in wilt laden maar wel bij mijn personeel.

zoals ik al weet, dat ik geen omzet zal maken zit ik met paar vragen,

wat moet ik bij var verklaring invullen?

moet ik nog steeds btw betalen van de verzonden factuurs? als ik die btw kan behouden dan heb ik redelijk genoeg om alles af te betalen, de reden is omdat ik veel ga betalen aan personeel en vaste lasten houd ik voor mezelf voor persoonlijke situatie niks meer over, is daar een speciale regeling voor?

ik neem aan dat overheid liever werkloze aan het werk hebben dan dat ze werkloos zijn en als ondernemer door personeel ter onder komt te lijden staan we beiden werkloos.

mijn probleem is, als ik geen andere opdrachtgever kan vinden ben ik straks werkloos zonder uitkering.

via uitzendbureau werken heeft mij een soort trauma opgeleverd.

 

zal het een probleem zijn als ik een personeel in dienst neem met var verklaring om zo niet volkspremie te betalen?

 

wie kan me helpen

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je haalt volgens mij tien dingen door elkaar heen, omzet en winst, VAR en personeel, één personeelslid wat niets opbrengt en daardoor werkeloos worden, waardoor je verhaal amper te volgens is.

 

Kun je je post samenvatten en een puntsgewijs lijstje maken van je vragen? Volgens mij wordt elk van je vragen namelijk al wel al lang beantwoord op het forum, maar het is een beetje lastig lezen zo :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 224 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.