• 0

Reclame langs wegen (?)

Hallo,

 

Stel ik heb van een boer/andere grondbezitter langs bijvoorbeeld de A6 (snelweg) toestemming om daar een reclame mast te plaatsen (tegen betaling uiteraard) mag dit zomaar?

 

Ik weet dat ik dan een bouwvergunning nodig heb, lijkt me geen probleem? Maar wat nog meer? Mag je zomaar overal in de openbare ruimte reclame plaatsen? En wat nou als er bijvoorbeeld al een schuur oid. staat en ik plaats daar reclame op?

 

Ik moet hiervoor aannemelijk bij de gemeente zijn, maar weet iemand welke afdeling?

 

Wie kan me hierin riching geven?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

*geen problemen opleveren voor de verkeersveiligheid

 

Bestaan hier ook definities voor? Of is dit naar willekeur van de ambtenaar die de vergunningsvaanvraag op zn bureau krijgtt?

 

Bijvoorbeeld een potsierlijke mcdonalds paal of ikea reclame zuil langs de snelweg (buiten de bebouwde kom) levert klaarblijkelijk geen problemen op voor de verkeersveiligheid?

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ook welstand redenen kunnen je bouwvergunning tegenhouden.

Gemeenten staan meestal niet zo te wachten op die reclameobjecten en stellen strenge eisen of verbieden ze op bepaalde plekken mbv welstand redenen.

 

Ook moet je vaak reclamebelasting betalen. Maar dat is allemaal gemeentelijk beleid. Kijk eens op de website van de desbetreffende gemeente.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 249 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.