• 0

Hoe goed marktonderzoek gericht op consumenten uit te voeren?

Beste mede Ondernemers,

 

Ik ben op dit moment bezig met het afstuderen voor mijn studie Small Business & Retail Management, waarbij ik op dit moment bezig ben met een marktonderzoek (op cunsumentenniveau) op het gebied van terrasverlichting.

De informatie hiervoor haal ik binnen door gesprekken met kenners op dit (en gerelateerd) gebied.

Daarnaast heb ik ook een enquete online geplaatst, waar ik de mensen middels verschillende fora en links attent op maak. Ook ga ik volgende week een beurs en wat andere publiekstrekkers (in die trend) af, om deze schriftelijk af te nemen.

 

Nu is mijn vraag of jullie nog verdere suggesties hebben (buiten telefonische enquetering), en operationeel niveau of jullie deze enquete ook in zouden willen vullen (m.a.w. mag ik de enquete op dit forum plaatsen)?

 

Alvast bedankt

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Voor wat betreft de enquete: dit is helaas niet toegestaan op dit forum. Enige tijd geleden kregen we namelijk zóveel enquete-, onderzoeks- en opinieverzoeken van studenten, dat we door de bomen het bos niet meer zagen en dus besloten hebben daar paal en perk aan te gaan stellen. Ik hoop op je begrip hiervoor, en dat je op andere manieren alsnog aan voldoende respondenten komt voor je onderzoek.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 245 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.