• 0

Lijst met groothandels en leverancier kleding

hallo iedereen

ik heb een lijst gemaakt met groothandels en leverancier die kleding leveren

nu wil ik die gaan verkopen aan mensen die een webshop willen starten

is er iemand die deze lijst gratis wilt bekijken en een feedback er over geven wil

alvast bedankt

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Er bestaan al veel van dit soort lijsten en deze worden veelvuldig aangeboden op bijvoorbeeld Ebay.

 

Het nare met dit soort lijsten is dat ze praktisch waardeloos zijn. Ook leveranciers zijn er niet blij mee dat dit soort lijsten worden gemaakt. Misschien dat de eerste paar kopers er iets aan hebben als het unieke leveranciers zijn die op de lijst staan. Maar meestal worden dit soort lijsten honderden keren verkocht. De leveranciers die op dit soort lijsten staan ontvangen daardoor honderden aanvragen, waarvan het overgrote deel niet serieus is. Ze worden het zat dat ze zo vaak worden lastiggevallen omdat ze op een dergelijke lijst staan en reageren niet meer. Voor de koper van de lijst is er dus weinig waarde.

 

Ik raad het je af. De leveranciers zullen niet blij met je zijn...

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ondanks dat het mij volkomen waardeloos lijkt... Denk ik dat er wel een markt voor is.

Vooral omdat er inmiddels een extreme groei is aan webwinkels in (baby)kleding.

 

Veel mensen zoeken leveranciers vanuit het buitenland. Alleen zijn ze bang dat ze de leverancier niet kunnen vertrouwen.

Als jij een lijst hebt met leveranciers die bovengemiddeld service bieden en 100% betrouwbaar zijn, dan denk ik dat je daar iets mee kan. Zo'n lijst kan je alleen maar samenstellen door eigen ervaring en een goed netwerk aan informanten.

 

Als het een lijst is die je via Alibaba hebt samengesteld dan zou ik me de moeite besparen. Iedereen kan zelf via dit soort sites een fabrikant vinden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 219 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.