Nieuw forum onderdeel "voorstellen".

Aanbevolen berichten

Kijk aan. Hier zocht ik dus tevergeefs naar.

 

Het is volgens mij redelijk gebruikelijk om je voor te stellen op een forum?

 

 

 

Wel zo netjes ;) En wie is u? ;D

 

Vertel ik pas als er een voorstel-board is ;).

 

Zonder gekheid, op het hele forum is geen plaats waar je je hoort voor te stellen?

 

JM juristen & adviseurs

ondernemingsrecht:

samenwerkingsverbanden | overeenkomsten | (algemene) voorwaarden en reglementen | bedrijfsstructuren | bedrijfsoverdrachten.

Link naar reactie

De kracht van een 'voorstelboard' in plaats van een massaal 'voorsteltopic' is dat personen te onderscheiden zijn.

 

Als ik wil weten wie (bijvoorbeeld) René v. Zandwijk is, dan ga ik niet een heel topic doorspitten.

 

Maar misschien bemoei ik me iets teveel met de dagelijkse gang van zaken als 'noobie'. (prachtige titel trouwens).

JM juristen & adviseurs

ondernemingsrecht:

samenwerkingsverbanden | overeenkomsten | (algemene) voorwaarden en reglementen | bedrijfsstructuren | bedrijfsoverdrachten.

Link naar reactie
Als ik wil weten wie (bijvoorbeeld) René v. Zandwijk is, dan ga ik niet een heel topic doorspitten.

 

In principe is dan het handigst om het profiel te bekijken: je vindt er info over waar hij zit, welke columns en vraag&aanbod van zijn hand zijn, eventueel blogs of RSS-feeds, en wat hij qua bedrijfsgegevens doet. Altijd beschikbaar door op iemands forumnaam te klikken :)

Link naar reactie

Heren,

 

Jullie vragen en de mods draaien.

 

Ik heb een flink aantal draden bij elkaar gebracht tot een Voorstel-draad, die nu al tenminste een half jaar teruggaat. Nu heeft iedereen dus een landingsplek voor het Grote Voorstellen.

 

https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=40;action=display;threadid=22232

 

Veel plezier.

Link naar reactie

Het wordt niet alleen gewaardeerd, het wordt ook steeds sterker gestimuleerd !

 

We hebben nu ongeveer 8.000 mensen die hier dagelijks komen. We hebben 3.000 mensen die hier zeer regelmatig terugkomen. Dat betekent maar 1 ding : zo langzamerhand gaat de community hier de leiding over nemen. Zoals het ook zou moeten.

 

Een voorbeeld is deze draad. Ander voorbeeld : wat je misschien niet zo merkt, is dat de leden binnen het forum zelf al veel helpen om het beter te maken. Bijv. door te melden dat iemand spamt, vreemd doet e.d. : die meldingen maakt het makkelijk om het management te doen. En Karma, hoewel bejubeld en vervloekt, zorgt voor veel duidelijkheid over de normen en waarden hier.

 

Terug naar het topic : De reden waarom we nog geen officieel onderdeel van deze draad hebben gemaakt : we hebben nog wat discussie over de wenselijkheid van zo'n onderdeel. Omdat we hiervoor bijv. al de profielen hebben en omdat een ondernemersforum de eigenaardigheid heeft, dat mensen nog wel eens makkelijk ego-spam te gaan bedrijven.

 

Als er zoiets gebeurt als deze draad : dat vind ik alleen maar een goed teken. Laten we hopen dat de positieve gevoelens blijven overheersen.

Link naar reactie

Ik snap hem helemaal. Zoals je het nu uiteenzet is een apart voorstelboard in dit gezelschap van ondernemers misschien een minder goed idee. Hoewel het natuurlijk een kwestie blijft van 'lezen wie het lezen wil', kan ik mij voorstellen dat de egospam en de reclamemogelijkheid de overhand neemt.

 

 

JM juristen & adviseurs

ondernemingsrecht:

samenwerkingsverbanden | overeenkomsten | (algemene) voorwaarden en reglementen | bedrijfsstructuren | bedrijfsoverdrachten.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 184 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.