geld overmaken naar Amerika via abn amro
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
anna82
anna82
Ik hoop dat er hier iemand is die al weleens geld heeft overgemaakt naar Amerika via abn amro rekening. Er is bij mij nl wat fout gegaan, wilde de 2de poging bij de bank doen om zeker te maken dat het goed gaat maar na 45 minuten wachten ben ik maar weggegaan. >:(
Tot dusver maakte ik naar het buitenland over door de swift code in te vullen en vervolgens het rekeningnummer en adresgegevens van degene die het geld moet ontvangen. Ik kreeg het geld dit keer echter terug, met ook 25,- 'onderzoekskosten'. Ik heb gebeld met de bank en zij zeiden dat als je naar Amerika overmaakt je ook een zogenaamde ABA/ROUTING nummer moet hebben. En dat je die dan moet invullen bij het tekstvak rekeningnummer, met vooraan de aba nummer en meteen erna het rekeningnummer van de klant. ???
Graag hoor ik of jullie op dezelfde manier overmaken. Wil nl zeker maken dat het nu goed gaat, voordat ik weer zo 35,- aan onderzoekskosten en overmakingskosten kwijt bent. ;)
Alvast bedankt!!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag