Higherlevel 65.000 leden en groeiend!

Aanbevolen berichten

Romano > Da's natuurlijk altijd makkelijk voor de sponsors, maar misschien bak je beter een hartige troosttaart voor jezelf? En > Frans, ik heb nog wel een goed recept voor je, als je geen gebruik maakt van de diensten van Romano! ;)

 

Groet,

 

Wigbolt

Link naar reactie

Romano > Da's natuurlijk altijd makkelijk voor de sponsors, maar misschien bak je beter een hartige troosttaart voor jezelf? En > Frans, ik heb nog wel een goed recept voor je, als je geen gebruik maakt van de diensten van Romano! ;)

 

Groet,

 

Wigbolt

 

Met een recept is het net zoals met een bussinessplan. Ook al is de tekst nog zo goed en zijn de ingredienten nog zo goed op elkaar afgestemd, als degene die de uitvoering doet er geen kaas van gegeten heeft gaat het alsnog mis.

 

Maar, bedankt voor het aanbod cq. de aanbiedingen. Sander heeft nog niet gewonnen ;)

Link naar reactie

Nog een gedachte: HL is een community, maar een die - zoals zo veel communities - slecht beperkt actief is. Immers, van de meer dan 8,000 leden, is er slecht een heel klein aantal echt actief. Binnen die activiteit moet je onderscheid maken tussen de Gevers en de Nemers, waarbij het een realiteit is van de meeste communities dat er meer Nemers dan Gevers zijn.

 

 

 

Vond deze ergens in de wirwar aan draden.... 8000 leden.... Mooi man ! ;D

Link naar reactie

Jajajajajajaja...beste mensen....! Nog even en de jackpot gaat vallen ! Vuurwerk, knalgeluiden en iedereen een bonus van de HL top !

 

Zelfs de tijd ( 15.24 ) uur begint voor Sander toch echt in de buurt te komen nu....

 

Volgende taart: Wanneer komt Down's topic binnen op het lijstje met meeste reacties aller tijden?

 

Ha ha ...! Mag ik er mijn PB berichten bij optellen ? Dit zijn er ook bijna 250....

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 264 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.