Higherlevel.nl goes to the beach !

Aanbevolen berichten

nu moet ik dat gaan veranderen in: 'ik moet zoveel mogelijk lichaamsdelen ontbloten om ondernemers naar een BBQ te laten komen'.

 

euhh wellicht hangt dit van je doelgroep af, wie je op t bbq feestje wenst......

ik zou er bijna voor wegblijven.. wat mij betreft mag je gewoon je hele garderobe aanhouden hoor... ;)

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik denk dat ik ook even ongeschoren over de duinen kom kijken:-)

Perry

 

Dan wel aanmelden please ! Aan alleen gluurders hebben we niets !

 

@Ewout... als je je tanden ontbloot en je big smile laat zien is voor mij genoeg ;)

 

@Paul.... zeker doen ! Ik zou er een hele dag van maken als ik jullie was ! Als je niet al te crowded wilt liggen, dan is Strandtent Zeerob (stuk verder lopen over het strand) zeker een aanrrader !.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Ik heb een aantal pm's en E-mail's gekregen over parkeren.

 

Dus daarom even een berichtje hier voor iedereen.

 

Parkeren is tot 2020 gratis in Kijkduin (tenzij ze zich weer bedenken) Er is geen bewaakte stalling voor motoren en/of fietsen en het is niet toegestaan deze mee te nemen op het strand (al hoe wel ik niet denk dat je er een bekeuring voor krijgt.

Het niet mogelijk om een motor zo te parkeren dat je hem van binnen in de gaten kan houden.

Wel is Kijkduin nog 1 van de plekken in Den Haag waar ze niet snel in je auto inbreken of pikken (in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.)

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Kan die aanmeldknop niet meer vinden, te lang niet geweest hier:-)

 

Perry

 

Iemand die ooit de "HL in vogelvlucht"heeft gemaakt begeleid ik graag.

Link onderstaande link

In de rechterbalk zie je wie er allemaal gaan.

Scroll naar beneden en dan zie je het balkje "ik kom ook".

Dat aanvinken en je hoeft niet meer te gluren ;)

 

https://www.higherlevel.nl/extra/agenda/view/5146

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Kan die aanmeldknop niet meer vinden, te lang niet geweest hier:-)

 

Perry

 

Iemand die ooit de "HL in vogelvlucht"heeft gemaakt begeleid ik graag.

Link onderstaande link

In de rechterbalk zie je wie er allemaal gaan.

Scroll naar beneden en dan zie je het balkje "ik kom ook".

Dat aanvinken en je hoeft niet meer te gluren ;)

https://www.higherlevel.nl/extra/agenda/view/5146

 

Done, leuk, ga ik nog komen ook. Lekkerrrrrrr!

 

Perry

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie

:) ik heb er zin in....ben benieuwd wat voor tips / ervaringen / visies er allemaal uitgewisseld gaan worden! iig fijn dat ik dan eindelijk eens gewoon kan zeggen wat voor bedrijf ik heb zonder dat daarna verbaasd te horen van 'huh, kan je daar van leven dan'. ;D

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

zonder daarna verbaasd te horen van 'huh, kan je daar van leven dan'. ;D

 

Nou..... wellicht.... als Anna de echte daad van de afgelopen pagina's ziet dat zij dan denkt "huh... kunnen zij daar mee leven?" ;D

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

is er nog iemand uit de buurt van Leiden van wie ik misschien een lift kan krijgen ;D?

www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut.

 

www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.

Link naar reactie

Hi Anna

 

Afgaande op de vorige meetings:

 

Lange tafel, bbq met 2 soorten vlees en dagoud stokbrood en velletjespudding toe, geen muziek en als discussie onderwerp gaan we gezellig kletsen over hoe in 2400 BC politiek wordt bedreven. Daarna gaan we een tafelkleed breien, zingen we Kumbaya my lord, buigen we allemaal netjes voor Mikky en gaan we nuchter als de Amish naar huis om 21 uur.

 

Nog steeds zin? ;D

 

joost (die wel nieuwsgierig is naar jouw wonderbaarlijk levensvatbare onderneming).

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie

Geen probleem, is iets van 40 minuten met slechts 1 overstap, dus valt mee ;)

 

is nog best ver. Welk hotel heb je gekozen joh? Had toch wel dichterbij gekund?

Anyway: meerijders op de heenweg hebben eerste rechten.

 

Overigens: taxi spelen is leuk, maar vrijdag staat de wekker weer vroeg, dus het wordt echt niet 1 uur wat deze taxi betreft. 0.00 gaat de laatste rit huiswaarts....

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie

Geen probleem, is iets van 40 minuten met slechts 1 overstap, dus valt mee ;)

 

is nog best ver. Welk hotel heb je gekozen joh? Had toch wel dichterbij gekund?

Anyway: meerijders op de heenweg hebben eerste rechten.

 

 

Ik overnacht in het City Hotel aan de Renbaanstraat.. 100 meter van het strand af en ga donderdagmiddag even naar Sea Life... Tenminste, was mijn insteek ;)

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik overnacht in het City Hotel aan de Renbaanstraat.. 100 meter van het strand af en ga donderdagmiddag even naar Sea Life... Tenminste, was mijn insteek ;)

 

Dat is Scheveningen edoch een eind lopen naar huis. Trouwens... daar doe je met OV geen 40 minuten over.

Heenweg: men neme bus 23 richting Duindorp (instappen op Kurhaus plein) tot eindpunt, neem je tram 12 (staat daar voor je klaar) neem je 3 (?) haltes en stap je over op bus 4.

Terugweg is dezelfde. Alleen met die overstap hopen dat je de laatste aansluitingen hebt qua reistijden.

 

Bydewee... vergis je niet in opstappen bus 23 op Kurhaus plein. Er gaat er 1 linea reacta naar Kijkduin. Maar die doet er uren over omdat hij van Scheveningen over Mariahoeve over Rijswijk pas in Kijkduin terecht komt.

DUS: bus 23 naar eindhalte Duindorp nemen!

 

OF....... Een Tuk Tuk nemen Die kun je bellen !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Ik overnacht in het City Hotel aan de Renbaanstraat.. 100 meter van het strand af en ga donderdagmiddag even naar Sea Life... Tenminste, was mijn insteek ;)

 

Dat is Scheveningen edoch een eind lopen naar huis. Trouwens... daar doe je met OV geen 40 minuten over.

Heenweg: men neme bus 23 richting Duindorp (instappen op Kurhaus plein) tot eindpunt, neem je tram 12 (staat daar voor je klaar) neem je 3 (?) haltes en stap je over op bus 4.

Terugweg is dezelfde. Alleen met die overstap hopen dat je de laatste aansluitingen hebt qua reistijden.

 

Bydewee... vergis je niet in opstappen bus 23 op Kurhaus plein. Er gaat er 1 linea reacta naar Kijkduin. Maar die doet er uren over omdat hij van Scheveningen over Mariahoeve over Rijswijk pas in Kijkduin terecht komt.

DUS: bus 23 naar eindhalte Duindorp nemen!

 

OF....... Een Tuk Tuk nemen Die kun je bellen !

 

Volgens 9292ov.nl is de korste tijd 40 minuten... Maar een Tuk Tuk heeft natuurlijk ook wel wat :P

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 181 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.