Higherlevel.nl goes to the beach !

Aanbevolen berichten

Ik weet nog niet hoe ik qua kleding ga... Wat jullie nog niet wisten van mij, is dat ik groot fan ben van shirtjes met teksten en spreuken... Misschien lekker eens zo'n shirtje aandoen met een bepaalde tekst ;)

Ik heb er laatst ook een gekregen

Afbeelding_8_23.png.2efa4adeff201c069a195983f3f1ea09.png

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Waar ik zelf de afgelopen weken smakelijk om kan blijven lachen is de volgende. Is hij duidelijk genoeg voor de tv kijkers onder ons? Helaas of gelukkig ( ;)) heeft niet iedereen een chef, maar het werkt ook goed voor op het thuiskantoor met mede-forumgebruikers en tegen het aantal kneuzen!

 

YouTube

 

Back on topic: waar blijven de aanmeldingen van vrouwelijke ondernemers die hun partner meenemen naar Kuikduin?

 

Groet,

 

Highio

hamburger.thumb.jpg.830bc402877a499332799d6c8b961045.jpg

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Back on topic: waar blijven de aanmeldingen van vrouwelijke ondernemers die hun partner meenemen naar Kuikduin?

 

Groet,

 

Highio

 

Ik denk dat de dames niet meer willen/durven:

https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=41;action=display;threadid=24625;start=msg218023#msg218023

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Je plaatst zojuist een aardige link over elektronisch factureren en dan ga je nu vertellen dat je niet van toegevoegde waarde zou zijn. Tuurlijk wel en ook nog eens met of zonder partner en outfit naar keuze. Maar...we verwachten wel een bijpassende tas! ;)

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
geplaatst door: UP !!! geplaatst op: Vandaag om 16:13:57

Dan erbij Anna, dames mógen niet eens in Hawaii print komen.... Dit is voor de heren !

 

Zie bovenstaande : rieten rokje met 2 bananen, en al dan wel of niet 2 kokosnoten (die kokosnoten zijn een vrijwillige keus, heb ik begrepen)......

 

Nou kijk daar gaan we al, het niveau is dus toch te hoog voor mij.......rieten rokje begrijp ik.....kokosnoten begrijp ik.....maar dat van die bananen dus al weer helemaal niet!!!!!

 

Of wil ik dat niet begrijpen????

 

Oeps niet goed gelezen, heb inmiddels al achterhaald waar de bananen voor dienen...... :-[

www.kikibags.nl

Link naar reactie

Hopelijk komen er nog meer personen van om de nabij 25 jaar.

Dan kom ik ook.

Lijkt me wel eens nuttig om de mensen hier op HL eens in het echt te ontmoeten.

 

Ik zoek nog een compagnon voor een nog op te zetten onderneming.

 

 

Webdeveloper, Electrical Engineering, Prototype builder, Kickstarter

www.spruce.nl | www.twitter.com/spruceNL

Link naar reactie

Heb de datum in mijn agenda gezet maar ben niet zo goed met planning op de lange termijn voor dit soort dingen. Dus ik meld me pas aan als ik zeker weet dat ik kom.

 

Mmm, heb wel andere ideeën over de dresscode trouwens.....een biologisch kokosrokje met biologische bananen en kokosnoten ;D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 220 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.