Higherlevel.nl goes to the beach !

Aanbevolen berichten

ho ho - je vertelt er niet bij dat ik voor het begin van de borrel eerst uitgebreid gekeurd moest worden door mikky en Annedien voordat ik naar binnenmocht met die benen. Pas toen ik dreigde af te haken omdat het woord "harsen" wel heel vaak viel, hebben ze mij laten gaan.

 

Kijk dat valt me nou weer van jou tegen. Doen anderen een goede suggestie, waarmee jij als marketinggoeroe de meerwaarde van in zou moeten zien en je niet alleen een mooie opdracht mee binnen kan slepen, maar ook nog een rage kan ontketenen, dreig je af te haken..

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie

ik dacht dat het thema dit keer partners of duo's gaat zijn!? ??? Dat schrikt jonge of nieuwe forumleden en partners die net een stapje verder van HL staan misschien niet zoveel af! We moeten wel met genoeg zijn om te dansen namelijk! ;D

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

ik dacht dat het thema dit keer partners of duo's gaat zijn!? ??? Dat schrikt jonge of nieuwe forumleden en partners die net een stapje verder van HL staan misschien niet zoveel af! We moeten wel met genoeg zijn om te dansen namelijk! ;D

 

Groet,

 

Highio

 

Eh dansen, dan hoef ik mijn man niet mee te nemen ;D . Genoeg IT'ers op het forum waarmee hij zou kunnen praten dus dat kan ik dan beter als argument gebruiken ;)

Link naar reactie

'scuse me ?!? Ik wil niet veel zeggen, maar ik denk dat in September weinig mensen de kilt gemist hebben. ;D

Die rage was wel ontketend, me thinkst zo. Hoe ga jij dan komen in Juni : au naturel ? Als Captain Beefheart ? Of ga je helemaal los en kom je als Bob de Bouwer ?

Je blijft toch een beetje jurist he, proberen ook altijd de aandacht weer te verleggen. Ik kom overigens gewoon met de tuktuk.

 

Btw, wat is er mis met Captain Beefheart?

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Blijven slapen..... dat is sowieso een goed idee !

 

Reisafstand kan toch geen argument zijn? Want wie wil er nu niet langer bijven dan de bedoeling is. Bovendien staat duo's in het teken, dus ik zou er gewoon een romantisch weekend aan vast plakken ;)

 

Kijk hier voor hotelsuggesties.

 

Kijkduin is om de hoek van Scheveningen, dus zul je nog wel wat vervoer nodig hebben.

Maar... ook hier de goede oplossing van Edward... Maak gebruik van de TukTuk

 

Kledngkeuzes:keus genoeg dacht ik zo ;D

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Zelf ben ik groot fan van StayOkay, een levendige plek waar veel verschillende nationaliteiten en mensen bijeen komen, niet zo formeel en mensen beginnen spontaan tegen je te praten. Altijd leuk. Kosten? Inclusief ontbijt en lunchpakket vanaf €33,50. Welliswaar geen privékamer, maar als je nu met een X-aantal HL-ers samen gaat boeken kon het nog wel eens heel gezellig worden.

 

Over kleding heb ik al nagedacht en mijn keuze gemaakt ;) Het word leuk in ieder geval :P

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 287 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.