• 0

ook een website beoordeling gevraagd..

Beste mensen.

 

Onlangs meldde ik in het “aarch” topic mijn scheiding van mijn vorige onderneming.

Na anderhalf jaar zwoegen heb ik moeten constateren dat ik een andere koers moest varen en heb ik mijn 50% aandeel verkocht voor het pijnlijke bedrag van €1.00

Nu, na iets meer dan anderhalve maand ben ik en mijn nieuwe onderneming klaar voor de nieuwe start.

 

Dat valt niet mee overigens. “Even” opnieuw starten. De negatieve energie die enorm bezit van je heeft gemaakt weer omzetten in positieve. Maar goed, onder het motto, No guts No glory heb ik mezelf voorgehouden dat als je leert van je fouten, duidelijk je eigen visie voor ogen hebt en je de (eigen)wijsheid in je hebt om kansen te zien, moet je er voor gaan.…

 

In het kader van kostenbesparing heb ik gekozen voor een Go-On website van HL administrator Djluc. Ik wil graag mijn site ter beoordeling plaatsen en ook Luc zal de reacties hierop wel willen volgen denk ik.. De teksten heb ik zelf geschreven maar ik heb wel besloten een eindredactie te laten doen door Schrijf.be. Zij hebben vooral gecontroleerd op spelling en grammatica.

Hierdoor kan het wel zijn dat enkele zinnen een Vlaams tintje hebben gekregen. In mijn ogen niet verkeerd aangezien ik ook de domeinnaam.be heb geregistreerd.

Ik ben benieuwd naar de reacties.

 

Groet

 

Ronny

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Site ziet er netjes uit, denk dat je van de KPN niets te vrezen heb daar je kleurstelling toch anders is.

 

Jammer dat nog niemand je er op gewezen heeft dat er een speciale topic is voor het beoordelen van websites.

 

Edit: Ik kan nergens de NAW gegevens vinden.

 

Zoals ik al zei; ik zie ook geen overeenkomsten met de KPN.

 

Alleen die NAW gegevens kan ik nergens vinden.

Link naar reactie
  • 0

Twee opmerkingen:

 

Het enige wat u moet doen is uw telefoon naar ons doorschakelen.

"Hoeft te doen" klinkt vriendelijker dan "moeten".

 

Een aantal van mijn relaties gebruikt een telefoondienst en het valt me op (lees het irriteert me) dat ze steevast blijven drammen ("Ik kan ook een notitie maken" etc) om een notitie te maken als ik zeg dat ik op een later tijdstip terugbel. Met je tekst "61% laat geen voicemail achter" benadruk je voor mij dus het gevoel dat een antwoorddienst bedoelt is om dat percentage koste wat het kost omlaag te krijgen. Misschien ben ik de enige die zich er aan stoort maar zo niet: een idee voor een usp misschien "ook als uw klant geen bericht wil achterlaten heeft onze persoonlijke aanpak effect"

Link naar reactie
  • 0

Twee opmerkingen:

 

Het enige wat u moet doen is uw telefoon naar ons doorschakelen.

"Hoeft te doen" klinkt vriendelijker dan "moeten".

 

Goede tip. reeds aangepast.

 

Een aantal van mijn relaties gebruikt een telefoondienst en het valt me op (lees het irriteert me) dat ze steevast blijven drammen ("Ik kan ook een notitie maken" etc) om een notitie te maken als ik zeg dat ik op een later tijdstip terugbel.

 

Het is niet de bedoeling om te drammen. Wel de bedoeling om dit te vragen. Zeker wanneer je weet dat de klant waar je voor werkt de gehele dag niet bereikbaar zal zijn, alleen maar de mails uit leest. E.e.a is natuurlijk afhankelijk van de wensen van de opdrachtgever.

 

Met je tekst "61% laat geen voicemail achter" benadruk je voor mij dus het gevoel dat een antwoorddienst bedoelt is om dat percentage koste wat het kost omlaag te krijgen.

Het is geen streven om dat percentage omlaag te brengen, het is een streven om gemiste kansen te voorkomen en om bestaande klanten een vertrouwelijk gevoel te geven. Dat ze door een persoon te woord worden gestaan en dat ze worden teruggebeld om hun probleem te laten oplossen. Dat is warmer dan een voicemail.

Dat is de insteek en hierdoor zal dat percentage vanzelf zakken. Maar dat is alleen maar ter verduidelijking.

 

Misschien ben ik de enige die zich er aan stoort maar zo niet: een idee voor een usp misschien "ook als uw klant geen bericht wil achterlaten heeft onze persoonlijke aanpak effect"

 

Ik vind het wel een sterke zin. ik ga eens nadenken hoe ik deze kan gebruiken.

 

dank je voor de kritische noot.

 

groet,

ronny

 

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
  • 0

Hallo Ronny,

 

Website ziet er netjes uit. Totaal geen KPN-gevoel erbij. Lekker fris.

 

Waarom haak je zo in op de recessie? Het is wel actueel, maar het is ook zo......... negatief.

 

Misschien is het een leuker idee om daar items neer te zetten om meer rendement te halen uit telefoongesprekken. Tips bijvoorbeeld voor telefonisch verkoop, slimmer telefoongesprekken afronden, etc. Mijn inziens profileer jij je dan meer als een telefoonproffesional, dan als een veredelde telefoon-opneem-miep.

 

Koffie?

 

Groet, Erik

Link naar reactie
  • 0

Hoi Erik,

 

Ik haak in op de recessie, een deel om de actualiteit onder ogen te blijven zien, maar vooral om te proberen deze recessie eens te laten zien als een slechte dag. Als een maandag zeg maar. En dinsdag klappen we er weer tegen aan!

ik moet het nog vorm geven, ook voor mij nog een experimentje maar dat is de bedoeling. Lijken naar de mogelijkheden, niet alleen naar de ellende..

 

Ik vind je tip op zich niet gek maar ik wil me niet meer profileren als zijnde een all-round callcenter of dat idee opwekken. Ik vind het prima om een veredelde telefoon opneem miep te zijn. Ik zie dat nog steeds overigens als een telefoonprofessional omdat het lezen van een gesprek toch een vak is. Daarnaast moet het belang van een goede bereikbaarheid niet worden onderschat.

En ach, na zo'n 15 jaar callcenters en altijd torenhoge telefoonrekeningen kan ik maar een ding constateren...

Ik bel nu eenmaal graag ;)

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
  • 0

 

Toch wil ik eerst reageren op het “sleutel”woord transparantie.

In het kader van transparantie is er natuurlijk niets tegen het kenbaar maken van de tarieven.

Echter ik mis dan 2 dingen namelijk,

 

Antwoord op de vraag wanneer klanten geen contact zoeken, of dit dan komt door de tarieven of door de website?

Het 2e ding is dat ik hierdoor een contact moment mis met de klant. Indien deze namelijk informatie wenst, bel ik in meeste gevallen. Het vertrouwelijke van de stem is toch iets anders dan afwikkeling per e-mail.

Juist nu kan ik dus telefonisch al het een en ander uitleggen en vervolgens de tarievenlijst sturen. Hierbij hou ik ook nog de mogelijkheid open om deze klant bij geen interesse

 

 

Hoi,

 

Als je rondspeurt op internet naar belangrijke aspecten voor webwinkels dan zie je dat transparantie en duidelijkheid omtrent prijs heel belangrijk zijn. Ik meen me te herinneren dat consumenten (oké zijn dus particulieren) het één van de grootste irritatiepunten vinden wanneer er onduidelijkheid is over de tarieven. Maar goed, dit zijn allemaal meningen.

 

Persoonlijk bekijk ik het als volgt: als ik op een site kom van een dienstverlener dan wil ik graag meteen de prijzen kunnen zien. Als dat niet kan, dan wil ik ze eenvoudig via email kunnen opvragen om zelf te kunnen beslissen of ik die dienst wil afnemen. Als ik dan gebeld moet worden om de tarieven te horen, dan zou me dit ten eerste zeer irriteren, ten tweede zou ik het pushy vinden en ten derde zou ik al bij voorbaat afhaken behalve als ik de dienst echt heeeeeel erg graag wil hebben en nergens anders kan vinden.

 

Jouw redenatie dat je dan weet of klanten afhaken voor je website of je tarief zou je ook kunnen afvangen door goede analyse tools op je site te gebruiken zodat je kunt zien hoe een klant door je pagina's navigeert en waar hij de site verlaat.

 

En als laatste: stel nu dat de klant af zou haken op jouw tarieven, dan haakt hij toch ook af als hij je aan de lijn krijgt? Of ga je bij iedere klant kijken wat je voor m kunt doen qua tarief?

 

Groetjes, Manon

 

Link naar reactie
  • 0

Hoi Manon,

 

Dank je voor je reactie. Ik weet natuurlijk ook dat mijn mening er slechts een van de velen is. Een kleine onderbouwing dan.

Ik ben geen webwinkel. Ik lever een dienst. Een dienst waarbij de stem erg belangrijk is. Ik heb wel een etalage maar ik wil mensen wel even binnen laten komen. Elkaar de handen schudden zeg maar.

Ik heb vorig jaar een aantal maanden getest met en zonder tarieven op de site. Daarbij viel het op dat de mensen die informatie vroegen terwijl de tarieven bekend waren, sneller waren met de beslissing. Toch viel het ook op, dat het aantal mensen wat contact opnam,aanzienlijk minder was dan toen de tarieven niet zichtbaar waren.

Er werd dan dus vaker op prijs beslist en ik heb geen moment de kans om mijzelf eens voor te stellen, om te weten wat de klant nu echt wil en om te vertellen wat ik dan voor ze kan betekenen. Gewoon een praatje maken, vertrouwen winnen.

Niet om de tarieven uit de doeken te doen. Die krijgen ze gewoon per mail toegestuurd. Ik kan dan natuurlijk al wel een beetje sturen.

Ik weet, als ik zelf ergens in ben geïnteresseerd en het ziet er goed uit, dan vul ik een contactformulier in om meer te weten.

 

Maar ik weet natuurlijk ook dat anderen weer anders doen. Dat mensen hierdoor kunnen afhaken. En misschien kies ik er volgende maand ook wel voor om tarieven te vermelden en is dat wel de beste manier.Vooralsnog kies ik er niet voor en probeer ik nog het persoonlijk contact te zoeken.

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
  • 1

Ik heb vorig jaar een aantal maanden getest met en zonder tarieven op de site. Daarbij viel het op dat de mensen die informatie vroegen terwijl de tarieven bekend waren, sneller waren met de beslissing. Toch viel het ook op, dat het aantal mensen wat contact opnam,aanzienlijk minder was dan toen de tarieven niet zichtbaar waren.

Een interessante test-case over tarieven wel of niet online zetten.

Maar uiteindelijk gaat het toch om het aantal afgesloten orders, niet om het aantal contacten. Ik ben dan wel benieuwd in welke periode je de meeste orders afgesloten hebt?

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

Ik haak definitief af als ik geen beeld heb bij de tarieven. Maak zelf sinds twee jaar gebruik van een telefoonservice en dat bevalt me prima. Ik zie echter weinig verschil in de geleverde diensten, uiteindelijk blijft het eenvoudigweg de telefoon opnemen met mijn bedrijfsnaam, een notitie maken en deze per mail doorzetten.

 

Waar je je kunt onderscheiden van de rest? Organiseer en communiceer dat steevast dezelfde telefoniste de telefoon van jou bedrijf opneemt. En als ze er niet is steevast dezelfde vervangster.

 

Overigens kun je googlen totdat je een ons weegt, ik kom je site niet tegen.

Suscipere et finire

Link naar reactie
  • 1

Toen ik 1,5 geleden met mijn website begon ben ik ook op zoek gegaan naar een telefoonservice (in Dtl. dan). Ik heb heel lang op internet moeten zoeken. Voor mij was betrouwbaarheid zeer belangrijk (dus niet ergens iemand die dacht ‘och, laat ik eens een telefoonservice beginnen’ en 1 jaar later ermee stopt) – en de kosten natuurlijk.

 

Bij Regus (waar ik nu zit) kun je de tarieven op de site zien (ook niet tot in de details). Een ander bedrijf heeft mij de tarieven per e-mail gestuurd. Weer een ander bedrijf deed ook ‘adwords’ erbij en heeft mij tot 2 x toe hele verhalen over adwords zitten vertellen aan de telefoon.

 

Gebeld heb ik ze uiteindelijk allemaal, want voor mij was ook belangrijk hoe het bedrijf zich presenteert.

 

Bij Regus vond/vind ik prettig dat ze verschillende pakketten aanbieden. Heel duidelijk! Ik zocht nl. een postadres, een telefoonnummer EN een telefoonservice. Ze maken ook nog verschil in wel of niet doorschakelen, beantwoorden, berichten doorgeven per e-mail, sms…. enz.. Erg transparant allemaal. Voor mij was alleen al door de info op hun website duidelijk wat ik van hun diensten kon verwachten.

 

 

Als ik ergens informatie opvraag wil ik niet gebeld worden. Ik heb nog een job en kan niet altijd en overal praten (vandaar dat ik dus een telefoonservice heb ;)).

 

Dat de tarieven niet op de site staan lijkt me niet zo’n probleem. Als je maar een knopje hebt waar staat ‘Vraag hier onze tarieven aan’. Geen wazig formuliertje waar ik dan een zeurende mevrouw of mijnheer aan de lijn krijg die me verteld hoe goed ze het wel doen.

 

Als ik op jouw tarieven pagina ben, zie ik alleen een knopje (“nee, ik wil geen contact, ik wil jouw tarieven”). En dan klik ik toch maar op (want er is niks anders) en dan lees ik dit: “U kunt natuurlijk ook onderstaande contactformulier invullen en dan nemen wij contact met u op.” Hier zou ik dus wel 3 x nadenken voordat ik mijn gegevens achterlaat, want ik wil nog steeds niet dat jij met mij CONTACT opneemt. Ik wil jouw tarieven!

 

Verder… heel veel succes!

 

Link naar reactie
  • 0

De discussie over het vermelden van tarieven is wel interessant. Dit soort dienstverlening heeft aan de ene kant een persoonlijke touch. Je moet echt goed een relatie opbouwen met een bedrijf wat constant je telefoontjes opneemt. Ik zou best bereid zijn om bijvoorbeeld 20% meer te betalen als ik echt een verkoopgesprek heb met iemand persoonlijk. Als ik puur op tarieven ga vergelijken zou ik die met 20% meer echter niet snel contact opnemen of ze moeten echt iets unieks op de website vermelden.

 

Overigens zijn wij met een GO-ON website niet betrokken bij de teksten maar vanuit inhoudelijke interesse vind ik het wel leuk. Inmiddels hebben wij erg veel aan eigen websites gesleuteld om conversie te optimaliseren. Vaak zie je dat kleine wijzigingen super veel verschil maken!

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

hallo medeondernemers.

 

2 jaar geleden ben ik begonnen met mijn eigen merk verzorging op te starten.

heb tot nu alles met eigen middelen gedaan en dus geen risico genomen.

nu is mijn lijn compleet met 15 producten en ben ik mijn eigen bedrijf begonnnen.

de bedoeling is online te verkopen, via beurzen en aan praktijken.

 

nu vind ik het opvallend dat ik wel bezoekers heb op mn site, nu zo'n 2,500 maar hier geen bestellingen uit voort komen.

dus zou iemand van jullie , of liefst allemaal eens naar mijn site willen kijken en daar jullie eerlijke mening over geven.

groetjes linda

 

de site is www.cremor-mangostana.be of nl

Link naar reactie
  • 0

 

nu vind ik het opvallend dat ik wel bezoekers heb op mn site, nu zo'n 2,500 maar hier geen bestellingen uit voort komen.

dus zou iemand van jullie , of liefst allemaal eens naar mijn site willen kijken en daar jullie eerlijke mening over geven.

groetjes linda

 

de site is www.cremor-mangostana.be of nl

 

Hi Linda

 

Weg met de zwarte achtergrond en de kerstballen. Maar wat belangrijker is: hoe kan ik überhaupt bestellen via de site? Geen contact info, geen bestelformulier, niet eens een telefoonnummer of mailadres. Sorry dat ik het schrijf, maar dit is met afstand de vreemdste site die ik ken (je vroeg om een eerlijke mening). Hoe kun je nu producten online aanbieden als de site geen enkele vorm van contact biedt, laat staan bestelmogelijkheden ???

 

Voeg een contactpagina toe, zorg voor een webwinkel en integreeg online betalen.

 

Jammer van die 2500 bezoekers, maar ze konden simpelweg niet bestellen.

 

Groet

Joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
  • 0

Het is ook even zoeken hoe je iets moet bestellen.

 

Waarom geen shop zoals vele andere waar je meteen het product kan bestellen?

 

René,

 

Waar heb je de mogelijkheid tot bestellen gevonden?

 

Ook de banner geeft een blanco pagina bij aanklikken.

 

Joost

 

Aan de rechterkant, daar staan trouwens ook een contactformulier en een paar telefoon nummers alleen moet je daar ook even naar zoeken.

 

De kerstballen ;D zijn, denk ik, bepaalde noten waar dat spul van gemaakt is.

Link naar reactie
  • 0

een zeer goede avond,

 

de site is aangepast ,ik hoop dat de bestelinfo nu wel duidelijk is,

wie wil er nog eens kijken?

oh ja en het zijn geen kerstballen op de site en ook geen noten.

het is de vrucht mangosteen uit zuid oost azie die verwekt is in de producten ;D

hoop weer op jullie reactie;

bedankt en groetjes

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 194 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.